تاریخ انتشار: 1402/08/01 08:47
کد خبر: 714896

ناراحتی گواردیولا از هالند: می‌توانست بیشتر گل بزند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است ارلینگ هالند تحت فشار زیادی قرار دارد اما می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
ناراحتی گواردیولا از هالند: می‌توانست بیشتر گل بزند

به گزارش فرتاک ورزشی؛ هالند موفق شد در دیدار این هفته منچسترسیتی برابر برایتون گل دوم تیمش را وارد دروازه حرف کند تا به انتقادات از خودش به خاطر ناکامی در گلزنی پایان داده باشد.

این ستاره نروژی همچنان در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما درخشش او در فصل اول حضورش در سیتی باعث شده که توقعات از او بیش از اندازه باشد و چند هفته دوری‌اش از گلزنی نگرانی‌هایی را درباره او به وجود بیاورد.

این در حالی است که بسیاری او را مدعی اصلی کسب توپ طلا در کنار لیونل مسی می‌دانند و حتی گواردیولا هم پیش از بازی برابر برایتون تاکید کرده بود که این بازیکن به خاطر نقشی که در فتح سه‌گانه رویایی سیتی در فصل گذشته داشت شایسته کسب این جایزه ارزشمند است.

با این حال، سرمربی سیتی پس از بازی برابر برایتون تایید کرد که هالند می‌توانست در طول فصل و در دیدارهایی که تا به حال انجام داده گل‌های بیشتری را با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

گواردیولا در این باره اظهار داشت:« انتظارات از ارلینگ بسیار بالا است اما او به خوبی می‌داند که چطور باید این شرایط را مدیریت کند. خودش هم می‌داند که می‌توانست گل‌های بیشتری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و 9 دیداری که در لیگ برتر تا به اینجا انجام داده به ثمر برساند. او می‌توانست حتی بیشتر از فصل گذشته گلزنی کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/5r565o

آخرین اخبار