تاریخ انتشار: 1402/08/26 13:40
کد خبر: 1261402

فیفادی هم چنان تلفات میگیرد؛ هالند هم مصدوم است!

اولا سند، پزشک تیم ملی نروژ، تایید کرد که ارلینگ هالند در مچ پایش احساس درد شدیدی دارد.
فیفادی هم چنان تلفات میگیرد؛ هالند هم مصدوم است!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم ملی نروژ شب گذشته در دیداری دوستانه در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر روبه‌روی تیم ملی جزایر فارو به میدان رفت و با نتیجه 0-2 در این بازی به پیروزی رسید.

هالند 90 دقیقه کامل در این دیدار در زمین حضور داشت و سرمربی این تیم دست به تعویض او نزد اما حالا پزشک تیم ملی نروژ اعلام کرده که این بازیکن هم از مصدومیتی قدیمی که بار دیگر جدی شده رنج می‌برد.

سند در گفت‌وگو با TV2 و پس از پایان بازی برابر جزایر فارو اظهار داشت: «این مشکل تقریبا همان مشکلی است که او یک هفته‌و‌نیم پیش در بازی برابر بورنموث از آن رنج می‌برد. او قبلا هم با این مشکل دست به گریبان بوده است.

هالند پیچیدگی خفیفی در مچ پایش داشت که از آن ناحیه کمی آسیب‌پذیر است. این قسمت بلافاصله درد شدیدی می‌گیرد اما پس از آن خیلی زود این درد از بین می‌رود. باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم که شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. حالا او در حال درمان است و پس از آن مدتی باید استراحت کند تا فردا که شرایط به‌صورت دقیقه مشخص شود.

ما همین حالا هم این وضعیت را به‌صورت دقیق به اطلاع منچسترسیتی رساندیم. ارلینگ هم با مدیران این باشگاه و هم با تیم پزشکی سیتی به‌صورت کامل صحبت کرده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jze6

آخرین اخبار