تاریخ انتشار: 1402/06/13 15:29
کد خبر: 158

هالند بر سر دوراهی منچستر و مادرید

زمزمه‌های پیوستن ارلینگ هالند نروژی به رئال مادرید شنیده شده است؛ رخدادی که منچسترسیتی سخت به دنبال جلوگیری از آن است.

هالند بر سر دوراهی منچستر و مادرید

به نقل از آس، طوفان نقل‌وانتقالاتی رئال مادرید در چند روز گذشته به ورزشگاه اتحاد نزدیک شده و قهرمان لیگ برتر انگلیس هم به‌خوبی از آن آگاه است. رئال مادرید با نزدیک‌شدن به پایان قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی تلاش می‌کند این گلزن نروژی را برای حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو وسوسه کند.

اکنون منچسترسیتی به دنبال آن است که با ارلینگ هالند قرارداد سنگین و بلندمدتی ببندد که باعث شود او به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شود. زمان نقل‌وانتقالات به‌تازگی به پایان رسیده است اما تیم‌ها به خریدهای کنونی‌شان بسنده نمی‌کنند و به پنجره بعدی نقل‌وانتقالات فکر می‌کنند.

پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر کیست؟

هالند در حال حاضر پشت سر کوین دی‌بروینه و محمد صلاح در رده سوم پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر قرار دارد اما منچسترسیتی می‌خواهد او را به پردرآمدترین بازیکن تبدیل کند و قراردادی با او ببندد که حداقل ۳۰ میلیون پوند در سال به اضافه پاداش‌های فردی و تیمی عایدی‌اش باشد. به این ترتیب سیتی می‌تواند غول نروژی را از هر گونه وسوسه مادریدی‌ها دور نگه دارد.

هنوز صحبت‌هایی بین مدیر برنامه‌های هالند و باشگاه منچسترسیتی شروع نشده اما سیتی منتظر رافائل پیمینتا، مدیر برنامه‌های هالند، است که چندی پیش احتمال پیوستن موکلش به مادرید را رد نکرد. سیتی می‌خواهد یکی از باارزش‌ترین بازیکنان جهان در این تیم بماند و فکر رفتن به رئال مادرید یا عربستان را از سر خارج کند.

ارلینگ هالند در دومین فصل حضورش در فوتبال انگلیس به پیشرفت خیره‌کننده‌اش ادامه می‌دهد و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرده است. هالند  این هفته در پیروزی ۵-۱ منچسترسیتی مقابل فولام در یک نیمه هت‌تریک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/r4jpz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا ارلینگ هالند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟
دشواری رقابت با کریم بنزما؛