تاریخ انتشار: 1402/09/04 10:53
کد خبر: 1261910

امیری: اختلاف ما با النصر خیلی زیاد نیست

وحید امیری معتقد است اگر با همان خودباوری بازی الدحیل جلوی النصر بازی کنند، پرسپولیس می‌تواند نتیجه بگیرد.
امیری: اختلاف ما با النصر خیلی زیاد نیست

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخ‌ها در ابتدا گفت: تشکر می‌کنم از شما که امروز تشریف آوردید و همه چیز اوکی است خدا را شکر .بالاخره هیچ‌وقت نبوده که مشکلی نباشد ولی خب بچه‌ها مصر هستند و این چند روز هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند و روحیه هم بالاست که بروند اتفاق خوبی را رقم بزنند.

او در مورد تاخیر در پرواز پرسپولیس به ریاض گفت: اگر زودتر می‌رفتیم می‌توانستیم یک خرده با آن شرایط جوی و شرایط آب و هوایی وفق پیدا کنیم ولی خب این‌ها به نظر من دلیل نمی‌شود چون ما یک مسئولیتی داریم و آن نتیجه گرفتن از این بازی است و اینکه امتیاز بگیریم از این بازی. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

امیری در مورد شانس پرسپولیس در این بازی گفت: واقعا بازی رفت که با هم بازی کردیم شرایط ما نابرابر بود؛ با توجه به شرایط تیمی و جوی که راه افتاده بود. شما دیدید تا موقعی که اخراجی نداشتیم شرایط ما کامل برابر بود. یعنی موقعیت خیلی خاصی به تیم حریف ندادیم ولی به نظر من اختلاف انقدر نیست که ما بخواهیم با ترس و با واهمه روبه‌روی تیم النصر قرار بگیریم. مطمئن باشید که اگر با همان اعتماد به نفسی که روبه‌روی الدحیل قرار گرفتیم بازی کنیم، صددرصد نتیجه می‌گیریم.

امیری در مورد مصدومیتش گفت: شرایط من متاسفانه با توجه به اینکه یک خرده عجله کردیم در برگشت به مسابقات دوباره این مصدومیت تشدید شد و واقعیتش الان تایم مشخصی برای برگشت من نگفتند. با قدرت و با انگیزه داریم تلاش می‌کنیم که هر چه سریع‌تر برگردیم به مسابقات. به نظر من پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و همیشه کسی که لباس پوشیده سعی کرده بهترین عملکرد رو داشته باشد.

او در مورد اینکه النصر برخلاف پرسپولیس بازی رسمی داشته گفت: قطعا شرایط ریکاوری ما با آن‌ها خیلی فرق دارد و اینکه مسائل جزئی مثل توپ، زمین بازی و زمین تمرین در ریکاوری بازیکنان تاثیر دارد. علاوه بر اینکه خیلی از وسایل جدیدی هست که روند ریکاوری رو سریع‌تر می‌کند. شاید برای ما تو این برهه هم زیاد به صلاح نبود اگر سه روز قبل از بازی النصر بازی می‌کردیم و بعد مجبور بودیم با پرواز به عربستان برویم. به نظر من شرایط تیم خوب است و انشالله که بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9p9z

آخرین اخبار