تاریخ انتشار: 1402/11/10 12:21
کد خبر: 1266682

میلان کونته را برای فصل آینده می‌خواهد

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که استفانو پیولی در پایان فصل جاری نیمکت میلان را ترک خواهد کرد.
میلان کونته را برای فصل آینده می‌خواهد

شبکه «تله‌لمباردیا» ایتالیا ادعا کرد که مدیران باشگاه میلان به آنتونیو کونته پیشنهاد داده‌اند که فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده بگیرند و سرمربی ایتالیایی نیز این پیشنهاد را پذیرفته است.

میلان در این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته و همین موضوع نیز سبب شده که این تیم از دو پیشتاز کورس قهرمانی یعنی اینتر و یوونتوس فاصله بگیرد. علاوه بر این، میلانی‌ها از جام حذفی و لیگ قهرمانان هم حذف شده‌اند که این موارد هم دو نمره منفی دیگر به کارنامه پیولی اضافه کرده است. در واقع تزلزل میلان در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست به حدی بود که گفته می‌شد تا پیولی تا پایان فصل سرمربی روسونری نخواهد بود و گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشینان احتمالی او صورت گرفت.

کونته به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر باشگاه میلان معرفی شد و اکنون لوکا مومبلانو، خبرنگار شبکه تله‌لمباردیا احتمال نشستن سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و اینتر روی نیمکت روسونری را قوت بخشیده است. طبق اعلام مومبلانو، زلاتان ابراهیموویچ، مشاور ارشد باشگاه میلان شخصاً با کونته صحبت کرده است.

کونته پس از اخراجش از تاتنهام در ماه مارس سال 2023، ترجیح داد که یک سال به استراحت بپردازد و به همین دلیل هم پیشنهاد اخیر باشگاه ناپولی را رد کرد.

این در حالی است که از خود پیولی نیز به عنوان گزینه اصلی هدایت ناپولی در فصل آینده نام برده می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9vel

آخرین اخبار