تاریخ انتشار: 1402/10/05 14:01
کد خبر: 1264835

پیشنهاد ویژه به دژاگه برای بازگشت به لیگ برتر

مسعود شجاعی به اشکان دژاگه پیشنهاد داده که به ایران بیاید و نیم فصل دوم لیگ برای هوادار به میدان برود.
پیشنهاد ویژه به دژاگه برای بازگشت به لیگ برتر

رابطه مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در سال‌های گذشته همواره خاص بوده و اهالی فوتبال از آنها به عنوان دو دوست یاد کرده‌اند. حالا که شجاعی وارد عرصه مربیگری شده و هدایت هوادار تهران را برعهده گرفته هم احتمال دارد مثل سال های گذشته بار دیگر شاهد هم تیمی شدن آنها باشیم. اتفاقی که اینبار احتمال دارد به عنوان سرمربی و بازیکن رخ بدهد.

مسعود شجاعی که اخیرا هدایت هوادار تهران را برعهده گرفته، در نظر دارد در تعطیلات نیم فصل تیم خود را تقویت کند و بر اساس نظرات فنی‌اش بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. یکی از نفراتی که شجاعی قصد دارد او را به هوادار بیاورد، اشکان دژاگه است.

1600380

دژاگه بعد از جدایی از فولاد خوزستان مدت زیادی است که در هیچ تیمی بازی نمی‌کند اما از فوتبال خداحافظی هم نکرده است. کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی ایران چندی قبل در مصاحبه‌ای هم گفته بود اگر پیشنهاد خوبی از ایران برسد از آن استقبال خواهد کرد. حالا شجاعی قصد دارد به عنوان دوست و هم تیمی قدیمی اشکان او را به ایران برگرداند و به همین خاطر صحبت‌هایی نیز با دژاگه داشته است.

موضوع مهمی که در این خصوص وجود دارد، قیمت بالای اشکان دژاگه است. ستاره‌ای با سابقه اشکان قطعا باید مبلغ خوبی را دریافت کند که به تیمی از لیگ برتر بپیوندد. از سوی دیگر باشگاه هوادار با توجه به مالکیت خصوصی توان پرداخت بالا به اشکان را ندارد. طبیعتا اگر دژاگه بخواهد دعوت دوست قدیمی اش را لبیک بگوید و به مسعود شجاعی بپیوندد، باید مبلغ درخواستی‌اش را پایین بیاورد.

باید منتظر ماند و دید مذاکرات میان شجاعی و دژاگه چگونه پیش می‌رود و آیا در ادامه شاهد حضور این ستاره در هوادار خواهیم بود یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqa8r8

آخرین اخبار