تاریخ انتشار: 1402/08/16 10:36
کد خبر: 1260711

اشتباه بزرگ چلسی: می‌توانستیم بلینگام را مفت بخریم!

فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی، فاش کرد که در زمان حضورش در این تیم تلاش زیادی برای جذب جود بلینگام انجام داده اما موفق نشده است.
اشتباه بزرگ چلسی: می‌توانستیم بلینگام را مفت بخریم!

بلینگام از زمان ترک بروسیا دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پیوستن به رئال مادرید به ستاره درخشان و ناجی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شده است. 

این بازیکن تا به حال در 14 بازی توانسته 13 گل برای تیمش به ثمر برساند و نقش مهمی را در حضور رئال در کورس قهرمانی لالیگا ایفا کرده است اما شرایط می‌توانست برای او به شکلی کاملا متفاوت و در مسیر دیگری پیش برود. 

لمپارد فاش کرده که این ستاره انگلیسی یکی از اهداف جدی باشگاه چلسی بود اما مدیران این باشگاه در آن شرایط حاضر به پرداخت مبلغ مدنظر برای خرید او نشدند که شاید اشتباهی بزرگ از سوی آنها بود. 

سرمربی سابق آبی‌های لندن در این باره گفت:« وقتی هدایت چلسی را برعهده داشتم (در دوره اول)، علاقه بسیار زیادی به جذب بلینگام داشتم. اما نتوانستم این علاقه را به مرحله عمل برسانم چون مدیران این باشگاه حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو در آن زمان برای بازیکنی به سن و سال او نبودند.»

لمپارد در فاصله جولای 2019 تا ژانویه 2021 هدایت چلسی را برعهده داشت و در حالی که این تیم در جایگاه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت از آنها جدا شد. بلینگام هم در سال 2020 با 30 میلیون یورو به دورتموند رفت که برای بازیکنی 17 ساله یک رکورد به حساب می‌آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqaw9v

آخرین اخبار