تاریخ انتشار: 1402/12/20 12:13
کد خبر: 1268887

ابراز خوشحالی رافا بنیتس از غیبت ستاره رئال

رافا بنیتس از اینکه امشب رئال جود بلینگام را در اختیار ندارد ابراز خوشحالی کرد و گفت این مسئله به سود تیمش خواهد بود.
ابراز خوشحالی رافا بنیتس از غیبت ستاره رئال

رئال مادرید امروز بازی حساسی برابر سلتا پیش رو دارد. بارسا و خیرونا در دور زو گذشته بازی های خود را پیروز شده اند و به این ترتیب رئال مادرید چاره ای جز گسب پیروزی برای برگرداندن حاشیه امنیت خوبش در صدر جدول ندارد. رئال چهار امتیاز بیشتر از خیرونا دارد و بارسا نیز به 5 امتیازی رسیده است.

رافا بنیتس، مربی سابق رئال، که حالا هدایت سلتا را برعهده دارد و اصلا هم نتوانسته در این باشگاه خوب کار کند، در مورد بازی امشب گفت: «خیلی مهم است بهترین نسخه خودمان را در برنابئو نشان دهیم. اینکه با رئال پایاپای بجنگیم و برای گرفتن امتیاز رقابت کنیم. البته که بازی در برنابئو و برابر رئال دشواری های خاص خود را دارد و باید خوش شانس هم باشید. اینکه اوضاع چطور پیش خواهد رفت. یک سلتای قوی می خواهم که بتواند از اشتباهات میزبان بهترین استفاده را ببرد. ببینیم چه خواهد شد.»

رئال امشب بهترین بازیکن فصل خود یعنی جود بلینگام را در اختیار ندارد. او از دو بازی محروم شده و این بهترین خبر برای سلتاست.

بنیتس در مورد غیبت جود گفت: «هر تیمی برابر رئال قرار می گیرد، خواهد گفت که اگر بازیکنی مثل جود بلینگام در ترکیب نباشد، خوب خواهد شد. او بازیکن بزرگی است و قطعا نبودش به سود ما خواهد شد. با این حال مطمئنم بازیکنی که جای جود بلینگام به میدان خواهد رفت نیز کم و بیش به همان اندازه خوب خواهد بود. رئال پر از بازیکنان بزرگ است و می داند چطور در غیاب ستاره‌هایش بازی کند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgpwl

آخرین اخبار