تاریخ انتشار: 1402/08/09 11:12
کد خبر: 1260149

بلینگام: وقتش رسیده حرف زدن را کنار بگذاریم

ستاره جوان انگلیسی انگیره بالایی دارد تا ضمن موفقیت با رئال‌مادرید، همراه انگلیس در یورو ۲۰۲۴ نیز به قهرمانی برسد.
بلینگام: وقتش رسیده حرف زدن را کنار بگذاریم

به نقل از خبرگزاری فرانسه، جود بلینگام از زمان انتقال از بوروسیا دورتموند به اسپانیا برای رئال مادرید فوق العاده بوده است. او پس از کسب جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال داده می‌شود، گفت که او به دنبال قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ با انگلیس است.​

این بازیکن ۲۰ ساله شروع هیجان انگیزی در رئال مادرید داشته است. گلزنی در ال‌کلاسیکو روز شنبه مقابل بارسلونا، باعث شد او به رکورد ۱۳ گل در ۱۳ بازی اولش برای این تیم اسپانیایی برسد. اما جایزه کوپا به خاطر عملکرد او در فصل گذشته بود. بلینگام فصل قبل با بوروسیا دورتموند نیز درخشید و ۱۴ گل در ۴۲ بازی به ثمر رساند. او همچنین به انگلیس کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برسد.

بلینگام پس از دریافت جایزه خود به خبرگزاری فرانسه گفت: من واقعاً از دورتموند به خاطر فرصت‌هایی که در طول سال‌ها و به خصوص سال گذشته به من داد، سپاسگزارم. فکر می‌کنم سال قبل توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و همه گفتند سال خوبی را پشت سر گذاشتم، بنابراین بسیار خوشحالم.

بلینگام همچنین در رای‌گیری برای توپ طلای امسال که به عنوان معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال شناخته می‌شود، در رتبه هجدهم قرار گرفت. او که اکنون در اسپانیا مستقر شده است، امیدوار است در این فصل به موفقیتی بزرگ با باشگاه و کشورش برسد که در این صورت او را به یک مدعی واقعی برای بردن توپ طلای سال آینده تبدیل می‌کند.

ستاره جوان انگلیسی در پایان صحبت‌هایش گفت: هدف این است که با انگلیس و رئال مادرید همه افتخارات ممکن را به دست آورم. مهم این است که تلاش کنم تمام آنچه را که در حال حاضر در حال انجامش هستم به پایان ببرم.

انگلیس شانس اصلی قهرمانی در یورو است

این هافبک گلزن در مورد چشم انداز انگلیس در یورو ۲۰۲۴  که در آلمان برگزار خواهد شد، افزود: قطعاً  یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در یورو هستیم و مهم این است که صحبت را کنار بگذاریم و در نهایت با عملکردمان در زمین حرف بزنیم.

جایزه کوپا مربوط به بهترین بازیکن جوان نیز به جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید رسید تا اولین افتخار بزرگ دوران فوتبالش را به دست بیاورد. بلینگام برای بوروسیا دورتموند بسیار عالی بود و در این فصل در ۱۳ بازی برای رئال مادرید ۱۳ گل به ثمر رسانده است.  جمال موسیالا برای جام کوپا ۲۰۲۳ دوم و پدری هافبک بارسلونا سوم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66g6mj

آخرین اخبار