تاریخ انتشار: 1402/09/04 14:48
کد خبر: 1261939

دوئل گواردیولا - کلوپ برنده نداشت

جدال تماشایی تیم‌های تحت هدایت پپ گواردیولا و یورگن کلوپ برنده نداشت؛ اگرچه تساوی و کسب یک امتیاز در خانه منچسترسیتی برای لیورپول نتیجه مطلوبی محسوب می‌شود.
دوئل گواردیولا - کلوپ برنده نداشت

نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) و از ساعت 16 بین تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد و به تساوی یک - یک انجامید.

برای سیتی در این بازی ارلینگ هالند در دقیقه 27 گلزنی کرد و تک گل لیورپول نیز در دقیقه 80 توسط الکساندر آرنولد به ثمر رسید.

شاگردان گواردیولا از همان ابتدای مسابقه هجومی ظاهر شدند و با فرمول همیشگی گردش توپ بین بازیکنان خودی موفق شدند دفاع لیورپول را به هم بریزند و در نهایت هم توسط ارلینگ هالند به گل برسند. سیتی در شروع نیمه دوم هم دست بالاتر را داشت اما در ادامه لیورپول با بالا بردن درصد مالکیت توپ توانست بیشتر به دروازه میزبان نزدیک شود و روی غفلت مدافعان سیتی و پاس هوشمندانه صلاح با ضربه نهایی آرنولد به گل برسد.

دوئل گواردیولا - کلوپ این بار برنده نداشت تا آمار 5 برد برای گواردیولا و 4 پیروزی برای کلوپ پابرجا بماند.

در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم، پنج بازی دیگر از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار؛ چلسی در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود. در بازی آخر امروز هم برنتفورد با سامان قدوس از ساعت 21 پذیرای آرسنال خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgxkg

آخرین اخبار