تاریخ انتشار: 1402/08/15 07:37
کد خبر: 1260589

قرارداد حسن یزدانی با تیم لیگ برتری در آستانه فسخ

قرارداد قهرمان ۹ مدالی کشتی ایران با تیم لیگ برتری فسخ خواهد شد.
قرارداد حسن یزدانی با تیم لیگ برتری در آستانه فسخ

تیم انبوه‌سازان هوتن امسال نیز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر آزاد است که تیمش را به قصد قهرمانی بسته و کشتی‌گیران شاخص و عنوان‌دار زیادی را به خدمت گرفته است.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود هر تیم می‌تواند از سه ملی‌پوش در ترکیب خود استفاده کند، یونس امامی اولین ملی‌پوشی بود که با هوتن قرارداد بست. بعد از او هوتنی‌ها با کامران قاسم‌پور دارنده دو نشان طلای وزن 92 کیلوگرم جهان قرارداد بستند، کشتی‌گیری که به دلیل آسیب‌دیدگی و ناآمادگیِ پس از آن، فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست داد و امیرعلی آذرپیرا به جایش راهی بلگراد شد.

بنابراین کامران قاسم‌پور امسال سهمیه ملی‌پوش محسوب نمی‌شود و بعد از او، هوتن با حسن یزدانی قرارداد بست. یزدانی درواقع دومین ملی‌پوش این تیم محسوب می‌شد و آنها همچنان می‌توانستند یک ملی‌پوش دیگر را به خدمت بگیرند که حسن یزدانی کتفش را جراحی کرد و طبق اعلام فدراسیون کشتی بین 4 تا 5 ماه دور از میادین خواهد بود.

با این جراحی او نمی‌تواند در مرحله پایانی لیگ برتر تیم هوتن را همراهی کند، به همین علت قراردادش با تیم انبوه‌سازان هوتن فسخ خواهد شد تا احتمالا محمد نخودی به عنوان ملی‌پوش دوم از سوی این باشگاه جذب شود.

ظاهرا تغییراتی هم در خصوص ارتباط تعداد ملی‌پوشان و جذب کشتی‌گیر خارجی در لیگ ایجاد شده و به همین علت هوتن برای آنکه بتواند تعداد خارجی‌های مورد نظرش را جذب کند، باید قرارداد حسن یزدانی را که در لیگ امسال کشتی نخواهد گرفت را فسخ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qek7bn

آخرین اخبار