تاریخ انتشار: 1402/08/27 20:00
کد خبر: 1261465

هری کین بالاخره در مونیخ خانه دار شد!

هری کین، ستاره بایرن، بالاخره موفق شد در مونیخ خانه بخرد.
هری کین بالاخره در مونیخ خانه دار شد!

هری کین شروعی رویایی در تیم بایرن مونیخ داشته است. این بازیکن با مبلغ 115 میلیون یورو در تابستان به تیم بایرن مونیخ منتقل شد. او از زمان پیوستنش موفق شده تا در  16 بازی 21 گل به ثمر برساند و نمی توانست شروعی بهتر از این را برای خود تصور کند.

اما زندگی در آلمان برای او اینقدر خوب پیش نرفته است. او بارها به دشواری جا افتادن در شهر و کشور جدید و همچنین به دشواری زبان آلمانی و کندی پیشرفت او در آن اشاره کرده است. اما مهمتر از آن، پیدا نکردن خانه در مونیخ که باعث شده بود خانواده اش از انگلیس به او نپیوندند، شرایط را برای این ستاره انگلیسی سخت کرده بود.

بالاخره یکی از این مشکلات برای او حل شد، او خانه ای در مونیخ پیدا کرده است و خانواده‌اش ماه آینده به آنجا نقل مکان خواهند کرد. پیدا کردن خانه کین سخت بود، مخصوصاً به این دلیل که او به دنبال خانه ای با حداقل 7 اتاق خواب برای خود، همسر، 4 فرزند و همچنین برخی دیگر از اعضای خانواده بود و یافتن چنین املاکی بسیار دشوار است. این بازیکن همچنین به دنبال زندگی در نزدیکی یک مدرسه مناسب برای بچه ها بود و فاصله تا باشگاه بایرن برای او در درجه دوم اهمیت قرار داشت. به گزارش بیلد، بایرن با چندین کارمند باشگاه به روند یافتن خانه به این ستاره کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekxaa

آخرین اخبار