تاریخ انتشار: 1403/01/05 18:33
کد خبر: 1271793

مصدومیت کین، کابوس جدید بایرن در آستانه درکلاسیکر

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ در بازی دوستانه انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و ممکن است به دیدار مقابل بروسیا دورتموند نرسد.
مصدومیت کین، کابوس جدید بایرن در آستانه درکلاسیکر

هری کین که پیش از باخت 1-0 سه شیرها مقابل برزیل از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کرد، این بازی را به کلی از دست داد و کادر پزشکی تیم ملی انگلیس، مصدومیت او را تایید کرد. به نظر می رسد حضور هری کین، شک و تردیدی بزرگ برای دیدار حساس آینده بایرن مونیخ مقابل بروسیا دورتموند ملقب به درکلاسیکر باشد. با این حال، بایرن همچنان امیدوار است که این مهاجم بتواند برای بازی برگشت به میادین بازگردد، اما رویکرد محتاطانه‌ای را در مورد این موضوع در پیش خواهد گرفت.

بایرن مونیخ در رابطه با مصدومیت کین بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده بود: "هری کین زودتر از موعد از تیم ملی انگلیس به بایرن بازخواهد گشت تا تحت درمان بیشتر در مونیخ قرار گیرد. گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس عصر شنبه پس از بازی دوستانه سه شیرها این موضوع را تایید کرد. مهاجم بایرن مونیخ که آخر هفته گذشته در دیدار مقابل دارمشتات متحمل این مصدومیت شده بود، بازی مقابل برزیل (0-1) در ورزشگاه ومبلی لندن را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست داد و در ترکیب انگلیس برای دوئل مقابل جنوب‌نشینان قاره آمریکا حضور نداشت. "

هری کین اردوی تیم ملی را ترک کرد و تایید شد که در دیدار دوستانه مقابل بلژیک در جمع شاگردان گرت ساوتگیت حضور نخواهد داشت. بایرن انتظار دارد که این مهاجم انگلیسی در روز دوشنبه 25 مارس به تمرینات بازگردد. مصدومیت این بازیکن 30 ساله قبل از اینکه توماس توخل بخواهد از او استفاده کند به طور کامل بررسی خواهد شد. این مهاجم سابقه آسیب دیدگی مچ پا داشته و بنابراین باشگاه ممکن است در نهایت تصمیم بگیرد که از کین استفاده نکرده و خطر تشدید مصدومیت را به جان نخرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerjjp

آخرین اخبار