تاریخ انتشار: 1402/11/19 11:18
کد خبر: 1267128

هری کین: جام نگرفتن دیگر کابوس من نیست

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، معتقد است که با تلاش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی با بایرن مونیخ تلاش می‌کند اما مانند گذشته از کسب نکردن عناوین وحشتی ندارد.
هری کین: جام نگرفتن دیگر کابوس من نیست

هری کین  معتقد است که اگر مانند گذشته به جام دست پیدا نکند قرار نیست وحشت‌‌زده شود اما امیدوار است با بایرن مونیخ به عناوین قهرمانی برسد.

این ملی پوش انگلیسی در تابستان 2023 از تاتنهام به مقصد بایرن مونیخ جدا شد. قرار است انتقال 100 میلیون یورویی به آلمان، حسرت هری کین برای کسب جام را به پایان برساند.

کین در اولین بازی برای بایرن، افتخار کسب عنوان سوپرجام آلمان را از دست داد و در رقابت قهرمانی بوندس‌لیگا هم شاهد صدرنشینی بایرلورکوزن است.

بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در بازی حساس بوندس‌لیگا روز شنبه به مصاف هم خواهند رفت. هری کین درباره علاقه‌اش برای کسب جام به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "من به صراحت اعلام کرده‌ام که می‌خواهم جام‌های زیادی ببرم و این یکی از چیزهایی است که تاکنون در حرفه‌ام اتفاق نیفتاده است. اما از نبردن جام وحشت نمی‌کنم، در هر صورت سرم را پایین می‌گیرم، تمام تلاشم را برای تیم انجام می‌دهم و امیدوارم با یک برد خوب در روز شنبه شروع شود."

هری کین 28 گل برای بایرن در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده که 24 گل از این آمار در بوندس‌لیگا ثبت شده است. او برای شکستن رکورد تاریخی روبرت لواندوفسکی برای گلزنی در یک فصل نیاز به 18 گل دیگر دارد.

او درمورد احتمال عبور از رکورد لواندوفسکی گفت: "من همیشه به داشتن این نوع رکوردها در باشگاه افتخار می‌کنم. این چیزی نیست که من در ابتدا قصد انجام آن را داشته باشم، اما وقتی در مورد آن‌ چیزی می‌شنوید و زمانی که مردم در مورد آن‌ صحبت می کنند، پس به این معنی است که شما واقعاً کاری را به خوبی انجام می‌دهید. اگر به من می گفتید که قرار است این کار را در ابتدای سال انجام دهم، مطمئناً آن را قبول می‌کردم. بنابراین من واقعاً از این حس خوشحالم، اما مانند همیشه، ما تلاش می‌کنیم تا ببینیم که تا کجا می‌توانیم پیش برویم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gl5zw

آخرین اخبار