تاریخ انتشار: 1402/08/23 08:02
وقتی گلزنی فراموش می‌شود؛
کد خبر: 1261167

آلزایمر عجیب آقای گل‌های کم خطر ایرانی!

بسیاری از مهاجمان مطرح ایرانی روزهای زیادی را در حسرت گلزنی دوباره سپری می‌کنند و از جمع بستن تعداد روزهای خشکسالی گل نزدن آن‌ها به عدد عجیبی می‌رسیم.
آلزایمر عجیب آقای گل‌های کم خطر ایرانی!

با شروع فصل جدید به مانند هر فصل گل نزدن مهاجمان لیگ برتری عامل خستگی هواداران از لیگ شده و هر زمان که متوجه گل زدن یک مهاجم می‌شوند، جدای از آنکه برای وظیفه‌اش تشویق کنند، بیشتر هم خوشحال می‌شوند که در این آمار قصد داریم آخرین باری که برخی از ستارگان لیگ برتری و ملی‌پوش گل زدند را مرور کنیم:

کریم انصاری‌فرد - اومونیا - ۴۱ روز

این روزها که انصاری فرد در قبرس می‌گذراند آمار گلزنی آقای گل سابق و ملی پوش فعلی تیم قلعه‌نویی، چنگی به دل نمی‌زند. او آخرین مرتبه در ۹ مهرماه ۱۴۰۲ برای تیمش گلزنی کرد تا وضعیت بهتری در این مطلب داشته باشد.

سجاد شهباززاده - مس رفسنجان - ۵۰ روز

او شرایطش با کاوه کاملا متفاوت است. با گلزنی در ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در جدال با آلومینیوم اراک نشان داد به خوبی گذشته بلد است چگونه دروازه رقبا را باز کند.

محمد عباس‌زاده - فولاد خوزستان - ۸۷ روز

گلزنی در جدال با صنعت‌نفت در ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ تنها دستاورد عباس‌زاده در این مدت بود که اگر چه می‌توانست در بازی هفته هشتم مقابل شمس آذر با گل کردن پنالتی خود این آمار را قطع کند ولی این اتفاق رخ نداد.

ارسلان مطهری - استقلال - ۹۴ روز

اگر چه او همراه با تیم امید در بازی‌های آسیایی گلزنی کرده اما آخرین خوشحالی گل او همراه با پیراهن استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل صنعت نفت در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ بود!

مرتضی تبریزی - آلومینیوم اراک - ۱۲۳ روز

او هم هنوز که با گذشت هشت ماه از سال شمسی جدید گلزنی نکرده و آخرین بار در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ برای گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان گلزنی کرده است.

پیمان بابایی - استقلال - ۱۹۱ روز

دیگر مهاجم آبی‌ها پس از پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در چارچوب هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر مقابل صنعت‌نفت دیگر در گلزنی ناکام بود.

اللهیار صیادمنش - هال سیتی - ۲۰۵ روز

او که در مدت اخیر در هال سیتی فرصت مناسبی برای بازی کردن نداشته و آخرین گلش به روز ۳۰ فروردین سال جاری مربوط می‌شود و پس از آن دیگر در سطح باشگاهی به گل نرسیده است.

کاوه رضایی - سپاهان - ۲۹۶ روز

آخرین گلزنی کاوه برای تراکتوری‌ها در هفته شانزدهم لیگ قبل بود؛ جایی که در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ توانست دروازه گل گهر را باز کند و به نظر بعد از آن آدرس دروازه رقبا را گم کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpdk6

آخرین اخبار