تاریخ انتشار: 1402/12/22 21:34
کد خبر: 1269020

استقلال - پرسپولیس؛ آیا قهرمان لیگ را این بازی مشخص می کند؟

دربی 103 بین تیم های استقلال و پرسپولیس در حساس ترین شرایط جدولی در هفته بیستم لیگ برتر برگزار خواهد شد.
استقلال  - پرسپولیس؛ آیا قهرمان لیگ را این بازی مشخص می کند؟

علی مسعودی؛ دربی ۱۰۳ یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر است که شاید برنده آن قهرمانی لیگ را در پایان فصل مشخص کند. اگر استقلال در این بازی به برتری برسد خیلی به قهرمانی نزدیک می شود ولی اگر پرسپولیس برنده میدان شود جدال با استقلال به اوج می رسد و هفته های داغی را در پیش روی خواهیم داشت.

ديدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید که حواشی زیادی را بهمراه داشت و اتفاقا ديدار برگشت که هنوز انجام نگرفته آنقدر حواشی داشته و قطعا این حواشی بیشتر هم خواهد شد. در حال حاضر استقلال با اختلاف سه امتیاز در رتبه‌ نخست قرار گرفته و پرسپولیس هم در مکان دوم که این بازی می تواند در صدر جدول جابجایی ایجاد کند. هر دو تیم به این فکر هستند با توجه به اینکه سپاهان در بحران قرار گرفته و هر هفته امتیاز از دست می دهد نهایت بهره را ببرند و از تیم پرهزینه و پرمهره اصفهاني فاصله بگیرند.

شرایط دو تیم طوری است که هم پرسپولیس در اوج قرار دارد و هم استقلال ولی مشکلات دو تیم بحث مدیریتی است که هر روز یک خبر بیرون می آید‌. خبر از واگذاری و حتی تغییرات در مدیریت باشگاه ها که شاید قبل از سال جدید شاهد تغییرات در هر دو باشگاه باشيم.

درخصوص کادر فنی دو تیم هم‌ اگر بخواهیم بررسي کرده باشیم فعلا جواد نکونام با مديريت باشگاه اختلاف و درگیری زیادی دارد ولی اوسمار که نیم فصل دوم جای گل‌ محمدی را گرفته با مديريت باشگاه بسیار هماهنگ است و با خيال راحت پیش می رود. البته‌ هر مربی این فصل جام نگیرد به احتمال زیاد پایان فصل خداحافظی می کند.

در رابطه با بازیکنان هم هر دو تیم از نظرات آماده ای بهرمند هستند که هر بازیکنی می تواند سرنوشت دربی را به نام خودش عوض کند. گرچه‌ پرسپولیس مدافع پرحاشیه خودش را به دليل محروميت در اختیار ندارد ولی فرجی  نعمتی و حتی گولیسانی می توانند جای او را پر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqqkv

آخرین اخبار