تاریخ انتشار: 1402/10/09 14:53
کد خبر: 1265146

هشدار گواردیولا پس از سرقت از منزل گریلیش

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در واکنش به سرقت از منزل مهاجم این تیم، از بازیکنان سیتی خواست تا از نمایش زندگی‌شان در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند!
هشدار گواردیولا پس از سرقت از منزل گریلیش

سرقت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری از منزل جک گریلیش، مهاجم منچسترسیتی، اردوی سیتیزن‌ها را در آستانه بازی امشب با شفیلدیونایتد تحت تاثیر قرار داده است.

سرقت از منزل گریلیش در حالی رخ داد که این مهاجم در اردوی سیتی برای بازی مقابل شفیلد حضور داشت اما خانواده او در منزل بودند.

این ملی‌پوش انگلیسی اولین فوتبالیستی نیست که هدف سارقان قرار می‌گیرد. سارقان در سال ۲۰۲۲ به منزل ژائو کانسلو، هم‌تیمی سابق او دستبرد زدند. کورت زوما مدافع وستهم، جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن و رودریگو، ملی پوش برزیلی رئال مادرید از جمله فوتبالیست‌های مطرحی هستند که اخیرا چنین حادثه‌ای را تجربه کرده‌اند.

در پی سرقت از منزل گریلیش، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به شاگردانش درباره فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد و گفت: بازیکنان باید مراقب باشند. نباید زیاد در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید و مردم هر چه کمتر بدانند که چه کاری انجام می‌دهید، بهتر است. برخی منتظرند که ببینند شما کجا هستند و سپس نقشه بکشند.

وی افزود: فاصله زیادی بین مردم عادی و ثروتمند وجود دارد و چنین سرقت‌هایی امروز در سراسر جهان اتفاق میفتد. پس بازیکنان باید بیشتر مراقب به نمایش گذاشتن زندگی‌شان در شبکه‌های اجتماعی باشند.

با وجود این سرقت، انتظار می‌رود که گریلیش امشب در بازی در بازی با شفیلد برای منچسترسیتی به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo57mm

آخرین اخبار