تاریخ انتشار: 1402/09/09 13:01
کد خبر: 1262447

افسوس بزرگ مورینیو برای سردار | کاش آزمون این فرصت را داشت

آاس رم در هفته پنجم لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ میهمان سروت سوئیس است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار گفتگویی با خبرنگاران داشت.
افسوس بزرگ مورینیو برای سردار | کاش آزمون این فرصت را داشت

سرمربی جالوروسی صحبت های خود را با شوخی آغاز کرد و گفت: برای سروت توصیه ای دارم. آنها هم مثل ما به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهند و روی بازی یکشنبه در لیگ تمرکز کنند!
هدف ما مشخص است. ابتدا باید برنده شویم و سپس به دنبال زدن گل های بیشتر باشیم. باخت ۲-۰ در پراگ، اوضاع را پیچیده کرد. در ۲ بازی باقیمانده علاوه بر کسب برد باید حداکثر گل های ممکن را بزنیم چون می خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم. می دانیم که صعود به عنوان تیم دوم می تواند چقدر دردسر ایجاد کند.
من در تیم هایی بوده ام که همیشه برای برد به زمین رفته اند. با این نگرش بزرگ شده ام که بازی بعدی همیشه مهم ترین مسابقه است. نمی توانم نگاه متفاوتی به سری آ یا لیگ اروپا داشته باشم. حداقل برای ترجیح دادن یکی به دیگری هنوز خیلی زود است. شاید مثل فصل گذشته در ماه پایانی مجبور شویم یکی را به دیگری ترجیح بدهیم.
تیم از نظر هجومی کاملا پیشرفت کرده است. گل دیبالا به اودینزه را خیلی دوست داشتم. در یک لحظه آزمون، لوکاکو و دیبالا به خوبی با یکدیگر ارتباط گرفتند. هرکدام از این سه مهاجم می دانند که برخی کارها را چگونه باید انجام داد. متاسفم که آزمون نمی تواند در لیگ اروپا بازی کند، زیرا فرصت داشت که دقایق بیشتری به میدان برود و یاد بگیرد که نقش جدیدی را با وظایف دفاعی بیشتر بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6jwn

آخرین اخبار