تاریخ انتشار: 1400/11/23 22:03
کد خبر: 25960

اختصاصی/ فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک/ قهرمان سوپر جام‌ به دنبال انتقام از اراکی ها

یکی از بازی های حساس هفته هفدهم لیگ برتر، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک است که در اهواز برگزار می شود. در این مسابقه قهرمان سوپر جام میزبان تیم آماده آلومینیوم اراک خواهد بود.
اختصاصی/ فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک/ قهرمان سوپر جام‌ به دنبال انتقام از اراکی ها

فولاد خوزستان که همین چند روز پیش با شکست دادن پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد و جشن گرفت، میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. این تیم در دیدار رفت با هدایت عبدالله ویسی سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا استارت برکناری او زده شود. البته پس از برکناری ویسی و بازگشت جواد نکونام هم به فولاد، شرایط چندان فرقی نکرد و قرمزپوشان اهوازی لیگ را پر فراز و نشیب ادامه دادند تا به سوپر جام برسند و با شکست سرخپوشان تهرانی آماده بازی با آلومینیوم شوند.

فراموش نکنید این تیم در نقل و انتقالات نیز عملکرد خوبی داشته و با خریدهای جدید، پا به مصاف تیم رسول خطیبی می گذارد. فولادی ها در این مسابقه هم به دنبال انتقام شکست سنگین بازی رفت هستند و هم به دنبال رسیدن به تیم های بالای‌ جدول تا حداقل سهمیه فصل آینده را نیز کسب‌ کنند.

در سوی مقابل تیم رسول خطیبی نیز فعلا در جام حذفی حضور دارد و در مسابقات لیگ برتر نیز نتایج خوبی را کسب کرده و می خواهد به همین روند رو به جلو اش ادامه دهد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5v5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خطیبی: آلومینیوم می تواند مانند فولاد و سپاهان شود