تاریخ انتشار: 1400/12/07 17:33
کد خبر: 25322

واکنش سپاهان به استعفای دوم نویدکیا

باشگاه سپاهان در خصوص استعفای نویدکیا اطلاعیه صادر کرد.
واکنش سپاهان به استعفای دوم نویدکیا

بعد از تساوی سپاهان و ذوب آهن بود که محرم نویدکیا سرمربی زردپوشان از سمت خود استعفا داد. از آن روز تا حالا صحبت های ضد و نقیضی شنیده می شد و باشگاه سپاهان نیز از رد درخواست این سرمربی برای جدایی خبر داد اما پس از دومین استعفا، حالا به نظر می‌رسد که باشگاه زردپوش اصفهانی دیدگاه دیگری دارد.

اطلاعیه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در مورد این ماجرا به شرح زیر است: 
«پیرو بیانیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر مذاکرات هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آقای محرم نویدکیا و مخالفت جمعی با درخواست کناره گیری ایشان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال که در جلسه کنفرانس خبری بعد از بازی تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ مطرح شده بود، به اطلاع می‌رساند آقای محرم نویدکیا مجدد در ساعت ۰۰:۲۴ بامداد روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با ارسال دست‌نوشته‌ای تصمیم خود را مبنی بر جایگزینی با مربی دیگری که احتمالاً کمک بیشتری به سپاهان خواهد کرد مطرح و از حضور در تمرین روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ خودداری نمودند و همچنین آقایان محمود کریمی و علی مرزبان نیز از حضور در تمرین استنکاف ورزیده اند.
مراتب جهت اطلاع همگان اعلام میگردد.»

 

 

نکته مهم اینکه سپاهان در این بیانیه هیچ مخالفتی با جدایی نویدکیا نداشته و تنها روایتی از وضعیت نیمکت سپاهان از استعفای اول تا اتفاقات شب گذشته را ارائه کرده تا به این ترتیب جدایی او قابل تصورتر و محتمل تر از قبل باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y85lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت نویدکیا و دستیارانش در تمرین سپاهان