تاریخ انتشار: 1400/12/07 21:51
کد خبر: 25302

بوندس‌لیگا| پیروزی آسان یاران آزمون برابر آرمینیا بیلفلد

هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا با ثبت یک پیروزی قاطع در کارنامه تیم بایرلورکوزن و تساوی خانگی مونشن‌گلادباخ مقابل ولفسبورگ پیگیری شد.
بوندس‌لیگا| پیروزی آسان یاران آزمون برابر آرمینیا بیلفلد

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) پنج بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بی‌‌آره‌نا میهمانش آرمینیا بیلفلد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این بازی که سردار آزمون بازیکن ایرانی جدید لورکوزن آن را به دلیل عدم برخورداری از آمادگی کامل از دست داد، لوکاس آلاریو در دقیقه 29 و موسی دیابی در دقایق 57 و 81 گزنی کردند.

لورکوزن با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 44 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول، فاصله خود با دورتموند رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است به پنج امتیاز کاهش داد.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا، تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ در خانه برابر ولفسبورگی که از دقیقه 70 مسابقه با اخراج مدافعش ماکسنس لاکروا 10 نفره شد، به تساوی 2-2 بسنده کرد. ولفسبورگ قبل از 10 نفره شدنش با گل‌های یوناس ویند در دقیقه 6 و سباستین بورنائو در دقیقه 33 از حریف خود پیش افتاد. مارکوس تورام در دقیقه 42 اولین گل را برای مونشن‌گلادباخی‌ها جبران کرد و بریل امبولو در دقیقه 82 کار را برای میزبان به تساوی کشاند.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

گروتر فورث یک - کلن یک
فرایبورگ 3 - هرتابرلین صفر
یونیون برلین 3 - ماینتس یک

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران بایرن مونیخ صدرنشین میهمان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qjeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی لیگ اروپا| جدال آزمون با طارمی منتفی شد/قرعه آسان به بارسلونا رسید