تاریخ انتشار: 1400/12/11 12:35
کد خبر: 25153

جعفری: نظر کارشناسان را قبول دارید یا نه؟

رضا جعفری، هافبک نساجی می‌گوید اکثر کارشناسان صحنه برخورد حقیقی با بازیکن استقلال را پنالتی نمی‌دانستند .
جعفری: نظر کارشناسان را قبول دارید یا نه؟

رضا جعفری وینگر نساجی در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار جان‌‌داری بود و درست است که بدون گل به پایان رسید اما می‌توانست بازی پرگلی باشد و تیم ما و یا استقلال می‌توانستند برنده باشند. ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و در خیلی از اوقات خوش‌شانسی آوردیم اما در هر صورت تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. ممکن بود با اشتباه کوچکی از طرف یکی از تیم‌ها، نتیجه بازی برگردد و یک تیم برنده باشد.

جعفری ادامه داد: از نظر شخصیتی تیم ما زیر سوال رفته بود؛ دوبازی در نیم فصل دوم را باخته بودیم. دوباره توانستیم قد علم کنیم اما از نظر نتیجه و امتیاز، راضی نبودیم چون بازی خانگی بود؛ درست است که استقلال صدرنشین است ولی ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. استقلال بهتر بازی کرد اما ما هم دست و پا بسته نبودیم و خیلی موقعیت‌های خوبی داشتیم.  

او در مورد عزادار شدن الهامی با درگذشت پدربزرگش و ترک کردن تمرین‌شان گفت: دیدم که وسط تمرین اعصاب‌شان بهم ریخت و رفت. الان که شما گفتید متوجه شدم؛ به آقای الهامی تسلیت می‌گویم و امیدوارم غم آخرشان باشد و شوکه شدم. سر تمرین بودند و به ما چیزی نگفتند. خدا رحمت‌شان کند.

او در مورد صحنه بحث برانگیز برخورد حقیقی با بازیکن استقلال در محوطه گفت: چون تیم ماست می‌گوییم پنالتی نبود اما مثل اینکه کارشناسان هم گفته بودند پنالتی نبوده است. استقلالی‌ها همیشه اگر به نفع‌شان باشد می‌گویند کارشناسان درست می‌گویند اما حالا که به ضرر آن‌ها است می‌گویند کارشناسان اشتباه می‌گویند! این صحنه‌هایی است که باید تخصصی بررسی شود اما به قول کارشناسان هم می‌شد پنالتی باشد و هم نباشد که نظر داور همین بود اما بیش‌تر کارشناسان گفته بودند پنالتی نبوده است.

او در پایان راجع به بازی سنگین با پیکان در هفته آینده اظهار داشت: پیکان نشان داده که تیم خوبی است و مربی خیلی بزرگ و بازیکنان بسیار خوبی دارد. تیم جنگنده‌ای هستند و جدول گویای همه چیز است؛ اما تیم ما نساجی است و نشان داده که بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم در این بازی بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم چون به امتیازش نیاز داریم و هم‌چنین از نظر روحی می‌توانیم تیم را بالا ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayn5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناس داوری: برگشت کارت زرد، اقتدار داور را زیر سؤال می‌برد