تاریخ انتشار: 1401/04/19 16:39
معادلات جدولی در گروه اول همچنان ناپایدار؛
کد خبر: 19568

آیا رای جدیدی در راه است؟!/صعود کنندگان و سقوط کنندگان تغییر خواهند کرد؟!

با وجود پایان یافتن مسابقات مرحله نهایی امکان صادر شدن رای جدید از سوی کمیته انضباطی وجود خواهد داشت.
آیا رای جدیدی در راه است؟!/صعود کنندگان و سقوط کنندگان تغییر خواهند کرد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی روز گذشته هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته سوم کشور در مرحله نهایی برگزار شد و تیم های صعود کننده و سقوط کننده به لیگ دسته دوم کشور و همچنین مرحله نخست لیگ دسته سوم در فصل آینده مشخص شد.

اما آنچه همچنان ذهن مخاطبان را درگیر کرده است معادلات جدول گروه اول میباشد ، جایی که جدولش بارها با صدور رای از سوی کمیته انضباطی و کمیته استیناف دستخوش تغییرات شده است و تاثیر بسازایی در صعود و سقوط تیم ها داشته است.

اما پایان بازی های دیروز در گروه اول گویا پایان نهایی در این فصل نبوده است و طبق شنیده ها چند تیم حاضر در گروه اول به رای صادر شده از سوی کمیته استیناف به نفع یکی از تیم های حاضر در این گروه اعتراض کرده اند و همچنین با ارسال مستنداتی به کمیته انضباطی و کمیته استیناف خواستار بررسی مجدد اعتراضات شده اند و باید منتظر ماند تا ببینیم آیا باز هم جدول گروه اول دستخوش تغییرات خواهد شد یا خیر؟!

اما نکته قابل توجه این خواهد بود که اگر رای جدیدی صادر شود تغییرات گسترده ایی در گروه اول به وجود خواهد آمد و تیم های صعود کننده و سقوط کننده به صورت کلی تغییر خواهند کرد و شاید این اتفاقات تغییری نیز در حضور بهترین تیم سوم در پلی اف ایجاد کند!

با تمام این اوصاف و در حال حاضر تیم های مردان پاشا البرز به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود کرده است و تیم آریو اسلامشهر صعود به پلی آف و همچنین تیم های مقاومت تهران ، دریای بابل ، جوان نوین ساری به مرحله اول سقوط کردند.

حال باید منتظر ماند تا ببینیم آیا رای جدیدی در راه است؟! و سرنوست صعود کنندگان و سقوط کنندگان تغییر خواهند کرد یا خیر؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wowex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی و رایکا از ثبت بازیکن جدید