تاریخ انتشار: 1402/02/09 18:42
کد خبر: 7101

ستاره رئال فقط این چهار بازی را فرصت دارد

دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد رفت و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
ستاره رئال فقط این چهار بازی را فرصت دارد

لوکا مودریچ در بدترین زمان ممکن مصدوم شده و بازی‌های حساسی را در ادامه فصل از دست خواهد داد. ستاره کروات برابر خیرونا در نیمه دوم تعویض شد و دیروز پزشکان رئال مصدومیت همسترینگ او را تایید کردند. مودریچ قطعا بازی امشب و سپس بازی با سوسیداد و فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا را از دست خواهد داد و احتمالا در بازی رفت برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز غایب خواهد بود.

 

1868514

کارلو آنچلوتی دیروز در نشست خبری خود ضمن دردناک خواندن خبر مصدومیت مودریچ گفت که او بازیکنی بدون جانشین است ولی بازیکنانی دارد که بتوانند میانه زمین را در غیاب مودریچ رهبری کنند.

1834481

دنی سبایوس شبیه‌ترین فوتبالیست به مودریچ در ترکیب رئال مادرید است. سرمربی ایتالیایی می‌داند که سبایوس با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی ستاره کروات است. سبک تماشایی و جذاب فوتبال او، دقتش در تصمیم‌گیری‌ها و درستی اجرای آنها به عنوان ویژگی‌های متفاوت هافبک اسپانیایی معرفی می‌شود. بازی‌خوانی و ظرافت پاس‌هایش می‌تواند در بازی‌های رو به رو کمک رئال بیاید. 

1797770

 

آاس در همین رابطه نوشت که مدیران رئال منتظر چهار بازی بعدی هستند تا برای تمدید با او به جمع‌بندی نهایی برسند. قرارداد سبایوس در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز مذاکرات به نتیجه نهایی نرسیده است. سبایوس در چهار بازی پیش رو که مودریچ در دسترس نیست، باید ثابت کند که شایستگی تمدید را دارد. دیگر چیزی به پایان فصل نمانده و فرصت از این بهتر نصیب هافبک اندلسی نمی‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x8y3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مودریچ بهترین بازیکن اروپا شد