تاریخ انتشار: 1397/06/27 23:45
کد خبر: 129785

پیراهن استقلال برای یک عده شده اسباب بازی!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی الان هواداران به امثال قائدی و اسماعیلی می‌گویند ستاره باید فاتحه فوتبال را خواند.
پیراهن استقلال برای یک عده شده اسباب بازی!

حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص شکست تیم استقلال مقابل السد قطر گفت:بازی را تماشا کردم و کلی هم حرص خوردم. می‌دانید چرا؟ چون پیراهن استقلال برای یک عده شده اسباب بازی!

وی افزود: مهدی قائدی یک نیمه فرصت بازی داشت ولی چه کار کرد؟ از بس این مردم این بازیکنان را بزرگ کردند حاصلش می‌شود همین. بازیکنی که مرتب در رسانه‌ها اسم ستاره به او می‌دهند فردا در زمین بازی می‌شود همین.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: هواداران استقلال خودشان می‌فهمند که کجا اشتباه کرده اند و برخی از بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند. این حرف من چند سال است که مسخره می‌شود، اشکالی ندارد ولی زمانی که ما بازی می‌کردیم نه ادا در می‌آوردیم نه این رسانه‌ها اینگونه بازیکن بزرگ کن بودند! اینها همه پشت پرده دارد که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم ولی پیراهن استقلال برای برخی از این بازیکنان بزرگ است. می‌خواهید قبول کنید می‌خواهید نکنید.

روشن تصریح کرد: الان شنیده‌ام به بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی می‌گویند ستاره، روزی در دفتر مدیرعامل وقت استقلال(افشارزاده) بودم که شنیدم منصوریان به توفیقی گفت با این فرشید اسماعیلی قرارداد ببندید. توفیقی گفت این بازیکن 950 میلیون می‌خواهد که همانجا تعجب کردم. این بازیکن 3 یا 4 سال پیش 950 میلیون از استقلال می‌خواست. وقتی هوادار هم بازیکن را با این شرایط می پذیرد معلوم است چند سال بعد احساس بزرگی می‌کند. وقتی الان به قائدی و اسماعیلی می‌گویند ستاره باید فاتحه فوتبال را خواند. بازیکنی که یک بازی خوب است 10 بازی بد اسمش ستاره است؟

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: پیراهن استقلال برای بعضی‌ها اسباب بازی شده و با آن در صفحات مجازی بازی می‌کنند. بماند که در بازی با السد قطر اگر غفوری زودتر بازی می‌کرد شرایط کاملا فرق می‌کرد.اخراج چشمی هم در نتیجه تاثیر داشت ولی به هر حال اگر تیم صعود می‌کرد شاید در مرحله بعد به مشکل می‌خورد. استقلال در وهله اول این مشکل را دارد که بازیکنانش خود بزرگ بین هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjjpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکنی مثل امید ابراهیمی فرار کرد و رفت!

بعضی از پیشکسوتان استقلال با ۳۰۰ هزار تومان خودشان را فروختند
حسن روشن: بعد از نیمه اول بازی با السد، برخی‌ به من گفتند «آشغال!»