تاریخ انتشار: 1398/03/16 12:18
کد خبر: 97569

تصمیم عجیب کولاکوویچ/خط قرمز روی نام ستاره جوان تیم ملی!

با تصمیم کولاکوویچ بازیکن جوان تیم ملی والیبال از ترکیب هفته دوم خط خورد، در حالی که در هفته اول هم بازی نکرده بود.
تصمیم عجیب کولاکوویچ/خط قرمز روی نام ستاره جوان تیم ملی!

در هفته اول لیگ ملت ها ایگور کولاکوویچ برخلاف اکثر تیم ها از همه نفرات خود استفاده نکرد. جواد کریمی، مرتضی شریفی و محمدرضا موذن 3 بازیکنی بودند که حتی یک دقیقه هم مقابل ایتالیا، چین و آلمان به میدان نرفتند.

از سوی دیگر مسعود غلامی قبل از شروع هفته اول از لیست 14 نفره خط خورده بود و پیش بینی می شد که در هفته دوم جای یک بازیکن دیگر را بگیرد.

ایگور کولاکوویچ مسعود غلامی را برای هفته دوم جانشین مرتضی شریفی کرد؛ تصمیمی که شاید غیرمنتظره بود. اول از همه اینکه غلامی در پست سرعتی زن به ترکیب اضافه شده و شریفی که جزو بازیکنان دریافت کننده بود، کنار رفته است.

در واقع سرمربی تیم ملی برخلاف هفته اول تصمیم گرفته با 4 بازیکن سرعتی وارد هفته دوم شود و از تعداد بازیکنان دریافت کننده قدرتی کم کرده است.

عجیب تر اما این بود که شریفی در هفته اول یک دقیقه هم بازی نکرده بود و حالا در هفته دوم هم نمی تواند به میدان برود. در واقع این بازیکن جوان در حالی با تیم ملی به شرق آسیا سفر کرد و به تهران بازمی گردد که حتی یک دقیقه هم فرصت بازی کردن پیدا نکرد.

مرتضی شریفی، پدیده جوانی است که از سال گذشته به ترکیب تیم بزرگسالان اضافه شده و یک فصل را هم در ترکیب ورونا در سری آ پشت سر گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxqpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد کادرفنی تیم ملی والیبال