تاریخ انتشار: 1397/07/11 17:17
بازیکن جدید تیم بسکتبال شیمیدر تهران درگفتگو با فرتاک:
کد خبر: 127786

اولین باری هست که میبینم یک باشگاه قبل از فصل 50درصد از قرار داد را واریز میکند

محمد جمشیدی،بازیکن فصل گذشته پالایش نفت آبادان که در پوزیشن های 2و3بازی میکند، با عقد قرار دادی یک ساله به طور رسمی به شیمیدر تهران پیوست.
اولین باری هست که میبینم  یک باشگاه قبل از فصل 50درصد از قرار داد را واریز میکند

محمد جمشیدی بازیکن جدید تیم بسکتبال شیمیدر تهران پس از قرار داد یک ساله با این تیم درگفتگو با خبرنگار فرتاک اظهار کرد:

خوشحالم که امسال در تیم شیمیدرتهران هستم،این تیم از کادر با تجربه ای هم دربخش مدیریت و هم دربخش فنی تشکیل شده است. به همین خاطر هم توانستند امسال بازیکنان خوبی  را در تمام پست ها جذب کنند و انشاالله با تمرینات خوب و سخت و منظمی که با آقای اسلامی انجام میدهیم بتوانیم  نتایج خوبی را در لیگ کسب کنیم.

وی در ادامه افزود:تشکر میکنم از باشگاه شیمیدر و آقایان هنریک درغوکاسیان و امیرحسین صفرزاده که بعداز بستن قرارداد 50درصد از مبلغ مالی بازیکنان را واریز کردند،واقعا این موضوع باعث روحیه مضاعف و انرژی بالای و تمرکز بازیکنان در تمرین شده است ،من خودم به شخصه اولین باری هست که میبینم یک باشگاه قبل از فصل چنین درصدی از مبلغ قرارداد را پرداخت میکند.

محمد جمشیدی درپایان در خصوص شانس قهرمانی تیم بسکتبال شیمیدر تهران در این فصل از رقابتها گفت:

تمام هدف بازیکنان و کادر فنی در این فصل از رقابتها کسب بهترین نتیجه میباشد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی ،محمد جمشیدی،بازیکن فصل گذشته پالایش نفت آبادان که در پوزیشن های 2و3بازی میکند، با عقد قرار دادی یک ساله به طور رسمی به شیمیدر تهران پیوست.

عکاس و گفتگو:مهدی چاروسائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw6jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود/ما برای قهرمانی می جنگیم