تاریخ انتشار: 1397/07/19 13:52
معاون سیاسی استانداری در دیدار با پیشکسوت ورزش استان کرمانشاه:
کد خبر: 126712

کتاب خاطرات محمدتقی خسروی بزودی با همکاری انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه چاپ شود

خاطرات و زندگینامه آقای محمدتقی خسروی این پیشکسوت مکتوب در یک کتاب چاپ شود تا به عنوان سندی ماندگار برای آیندگان بماند که پیشکسوتان در گذشته چه زحماتی گشیده‌اند که راه برای آنان هموار کرده‌اند.
کتاب خاطرات محمدتقی خسروی بزودی با همکاری انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه چاپ شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری، صابر رحیی مدیرکل ورزش و جوانان استان  با همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- شعبه کرمانشاه  با محمد تقی خسروی از پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه  دیدار کرد.

1539289860497i90n67hgb3p71hgg42v87sgaf7

در این دیدار علاوه بر محمد ابراهمیم الهی‌تبار، دکتر علیرضا گودرزی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، سید عباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران – شعبه کرمانشاه، محسن عباسی‌فرد عضو فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران جهان (IFJ)، دکتر جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان، حسین‌زاده معاون فرهنگی و جواانان استان، ابراهیم شفی‌نیا مسدول حراست اداره ورزش و جوانان، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، همتی رئیس هیأت ژیمناستیک استان کرمانشاه و تنی چند از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری  در این دیدار با تمجید از نقش ارزشمند این پیشکسوت ورزش استان کرمانشاه در توسعه و راه‌اندازی رشته‌های ورزشی در استان گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند معنوی ورزش هستند و می‌بایست همواره قدردان زحمات آنان در راستای توسعه و حفظ جایگاه ورزش استان کرمانشاه طی سالیان متمادی باشیم.

او استفاده از تجربیات و نصایح پیشکسوتان ورزش در جهت پیشرفت ورزش را توصیه کرد و خواستار مکتوب نمودن خاطرات و تلاش‌های این چهره فاخر ورزش استان توسط انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه شد.

photo_۲۰۰

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: خاطرات و زندگی‌نامه آقای محمدتقی خسروی این پیشکوست مکتوب در یک کتاب چاپ شود تا به عنوان سندی ماندگار برای آیندگان بماند که پیشکسوتان در گذشته چه زحماتی گشیده‌اند که راه برای آنان هموار کرده‌اند.

الهی‌تبار در ادامه به افتخارات ورزشکاران استان کرمانشاه در عرصه رقابت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: افتخاراتی که امروز قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف کسب می‌کنند مرهون زحمات و تلاش‌های سالیان متمادی همین پیشکسوتان ورزش است و پایه و اساس فعالیت بسیاری از رشته‌های ورزشی در استان کرمانشاه با تلاش این عزیزان شکل گرفته است.

او افزود: دیدار با پیشکسوتان عرصه‌های مختلف و از جمله ورزش همواره لذت بخش و خاطره‌انگیز است.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۰_۲۳-۰۲-۳۲

سیدعباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - شعبه کرمانشاه در این دیدار نیز گفت: سال 1347 توسط محمدتقی خسروی این پدر ورزش نوین استان کرمانشاه به مطبوعات معرفی شدم.

او افزود: زمانی که مشغول تمرین دومیدانی در پیست بودم، آقای محمدتقی خسروی این پیشکسوت ارزنده ورزش کرمانشاه مرا صدا زد و مرا به روزنامه گیهان معرفی کرد.

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - شعبه کرمانشاه گفت: در همان سال به عنوان خبرنگار ورزشی فعالیت خودم را با روزنامه کیهان ورزشی شروع کرده‌ام.

کشمیری ادامه داد: اوایل دفاع مقدس نیز به عنوان خبرنگار و عکاس جنگ روزنامه کیهان در غرب کشور فعالیت نموده‌ام.

او افزود: اکنون هم بعداز 45 سال فعالیت ورزشی نویسی را ادامه داد و اکنون نیز به عنوان سردبیر نشریه کرمانشاه  در خدمت جوانان و مردم بسیار خونگرم و قهرمان‌پرور کرمانشاه هستم.

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - شعبه کرمانشاه گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان استان کرمانشاه را در دستور کار انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه قرار دارد و با همت استانداری کرمانشاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری، اداره ورزش وجوانان استان و سایر ارگان‌ها بزودی برگزار می‌شود و از بیشتر پیشکسوتان ورزشی تقدیر خواهد شد.

کشمیری ادامه داد: قصد داریم از هر دو پیشکسوت هر رشته ورزشی  با معرفی هیأت مربوطه و اداره ورزش وجوانان استان کرمانشاه تجیل نمایم.

IMG_8686

گفتنی است که در پایان این دیدار از سوی معاون‌سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از محمدتقی خسروی این موسس چندین رشته ورزشی به ویژه ژیمناستیک، وزنه‌برداری، کشتی، دوچرخه‌سواری، پروزش اندام و... چهره قدیمی و پیشکسوت ورزش کرمانشاه و پدر ورزش استان کرمانشاه که در بستر بیماری است قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljygk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یکشنبه مراسم تشییع پیکر پورحیدری در "شیرودی"/ اشک‌های استقلالی‌ها در بیمارستان ایرانمهر