تاریخ انتشار: 1396/10/18 20:54
کد خبر: 165637

ابهام بزرگ در انتقال کوتینیو به بارسلونا

ژوردی مستره، نایب رییس باشگاه بارسلونا از افشای رقم قرارداد فیلیپ کوتینیو امتناع کرد.
ابهام بزرگ در انتقال کوتینیو به بارسلونا

امروز اولین کنفرانس خبری خرید جدید بارسلونا برگزار شد و بر خلاف تصور، نایب رییس این باشگاه نیز در این جلسه حضور یافت. اخباری در خصوص پرداخت رقم 160 میلیون یورو، شامل 120 میلیون یورو نقدا و 40 میلیون یورو بندهای مختلف در قرارداد کوتینیو از سوی بارسلونا به لیورپول شنیده شد که مستره آن را تایید نمی کند.

مستره گفت: "باشگاه بارسلونا همیشه در تلاش برای جذب کوتینیو بود ولی تفاوت انتقال در زمستان با تابستان، کاهش قابل توجه مبلغ قرارداد بوده است اما ما به علت تعهداتی که به لیورپول داده ایم قادر به افشای جزئیات آن نیستیم.

اگر من در مورد قیمت خرید کوتینیو صحبت کنم، این به منزله تخطی از قرار ما با لیورپول است. از نظر من رقم قرارداد بد نبوده اما من قادر به افشای آن نیستم."

یک نکته ابهام برانگیز دیگر، حضور آلبرت سولر در این کنفرانس بود که در ماه اکتبر از سمت اجرایی خود در بارسلونا استفعا داده بود.

مستره در این خصوص گفت: "من نمی توانم در مورد این اتفاقات صحبت کنم. نکته مهم انتقال کوتینیو به بارسلوناست. اگر مدیریت بارسا علاقمند به جذب بازیکنی باشد و اسکار گراو، مدیر اجرایی باشگاه آن را شدنی بداند، پاسخ ساده خواهد بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4makyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد 145 یورویی بارسلونا برای جذب مهاجمی جدید