تاریخ انتشار: 1397/04/18 14:50
کد خبر: 139666

برانکو: انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی منتظر ماست / می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی منتظر ماست و تیم ما به خاطر بازی با دانمارک و روسیه کمی خسته است.
برانکو: انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی منتظر ماست / می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم

بعد از پیروزی دراماتیک کرواسی مقابل روسیه در جام جهانی 2018 در مرحله یک‌چهارم نهایی، یک سایت کروات مصاحبه‌ای با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس انجام داد.
برانکو تنها مربی کروات است که 3 قهرمانی در کشورهای مختلف داشته است. این روزها این مربی عملکرد تیم ملی کشورش را در جام جهانی پیگیری می‌کند.

برانکو درباره عملکرد تیم کرواسی در جام جهانی اظهار داشت: ما مشتاق پیروزی مقابل روسیه بودیم. در همه زمینه‌ها از حریف بهتر بودیم. ممکن است در نیمه اول کمی ضعیف ظاهر شده باشیم. شاید اگر توپ دالیچ وارد دروازه می‌شد می‌توانستیم قبل از پایان بازی به برتری برسیم.

برانکو خاطرنشان کرد: حالا ضروری است که آنالیزی داشته باشیم. من به دالیچ اعتقاد دارم که به تمام بازیکنانش احترام می‌گذارد و به همان اندازی احترام می‌بیند. روز گذشته بسیار هیجان‌زده بودیم چرا که به عنوان یک تماشاگر بازی تیم ملی را دیدم و به آنچه که تاکنون انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حریف کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی یادآور شد: انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی منتظر ماست و تیم ما به خاطر بازی با دانمارک و روسیه کمی خسته است.

برانکو افزود: بعد از سال‌ها انگلیس تیم خوبی را به جام جهانی فرستاده است. آنها حریف سرسختی برای ما خواهند بود. انگلیس بازیکنان جوانی دارد که به راحتی به حریفانشان غلبه می‌کنند. با توجه به اینکه 2 بازی اخیر ما طولانی شد، این موضوع مزیت‌هایی برای انگلیس دارد. باید بگویم شانس انگلیس به ما 55 به 45 است.

این مربی کروات خاطرنشان کرد: با دانستن شرایط روحی و کیفیت تیم این انتظار وجود دارد شاگردان دالیچ با راه یافتن به مرحله نهایی تاریخ‌ساز شوند. 20 سال پیش ما چنین شرایطی را مقابل آلمان تجربه کردیم و 3 بر صفر به برتری رسیدیم.

برانکو با بیان اینکه پیش‌بینی سخت است، خاطرنشان کرد: بسیار سخت است وقتی شما در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی هستید، بگوییم چه اتفاقی می‌افتد. سرخوشی بیش از حد کوچک است، اما همه چیز سریع اتفاق می‌افتد. شما خیلی فرصت لذت بردن و جشن گرفتن ندارید چرا که یک آزمون جدید در روزهای آینده منتظر شماست.

وی با اشاره به بازی کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 1998، عنوان کرد: ما در مرحله نیمه‌نهایی 1998 مقابل فرانسه موفق نبودیم اما امیدوارم روز چهارشنبه بازیکنان ما جبران کنند و پیروزی تاریخی مقابل انگلیس داشته باشند. همان طور که قبلا گفتم ما می‌توانیم به عنوان قهرمانی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwbjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی 2018 | خطر محرومیت بیخ گوش ستاره کلیدی کرواسی