تاریخ انتشار: 1397/05/16 12:41
کد خبر: 135451

رئال مادرید و اکسیر ۱۸ سالگی

به تازگی به 18 سالگی رسیده و دیگر نمی‌شود آن ترانه 17 سالگی لئونارد کوهن را برایش خواند. همان سطر معروف از ترانه معروف این است آنچه می‌خواهی که می‌گفت: «تو پیر و چروکیده و من همچنان 17 ساله.» معروف‌ترین سطر دنیا در وصف 17 سالگی یا دست‌کم معروف‌ترین سطر از ترانه‌های سبک سافت راک در وصف این سن خاص.
رئال مادرید و اکسیر ۱۸ سالگی

وینیسیوس جونیور، وقتی توجه رئال مادرید را جلب کرد و به این تیم پیوست، 17 ساله بود اما حالا دیگر نه. تولدی را پشت سر گذاشته و شمعی را روی کیک فوت کرده و حالا دیگر 18 ساله است. به سن قانونی رسیده و می‌تواند هرکاری دلش خواست بکند ولی به شرط نشکستن قانون، کسی کاری به کارش نداشته باشد. وینیسیوس در بازی‌های دوستانه خوب خودش را نشان داده. او در روزهایی به رئال پیوست که افکار عمومی درگیر قصه جدایی رونالدو بود و جدایی‌های احتمالی بیل/ مودریچ/ بنزما! در روزهایی که رئال بازیکن بزرگی نخریده و چشم دوخته به این جوان‌های آینده‌دار. او فرزند روزهای ریاضت اقتصادی است، اگرچه برای جذب کردنش، پول خون یک خاندان پادشاهی خرج شده باشد. اما حضور او در بازی‌های دوستانه عالی توصیف شده. در نخستین مسابقه‌اش برای رئال مادرید، مقابل منچستریونایتد به میدان رفت و باجی به حریف نداد و در بازی دوم مقابل یوونتوس، یک پاس‌گل تماشایی ساخت تا آسنسیو به گل برسد. او البته تازه وارد یک تیم بزرگ شده و در ابتدای راه هم هست، روی همین حساب ایردهای خودش را دارد. نمی‌شود گفت که در دو بازی اول، حضورش در ترکیب اصلی را قطعی کرده مخصوصا با درنظر گرفتن اینکه هنوز تعدادی از ستاره‌های رئال به این تیم ملحق نشده‌اند اما می‌شود اطمینان داشت که در فصل جدید برای رئال بازی خواهد کرد. نمایش او در پیش‌فصل، نگاه‌های مثبت به او را افزایش داده و همچنین عامل دیگری شده تا کهکشانی‌ها در مسیر جدید خود با اطمینان خاطر بیشتری گام بردارند.

رئال در مسیر پوست‌اندازی

رئال مادرید معمولا هر فصل چند بازیکن بزرگ می‌خرید و چند بازیکن آینده‌دار را بیرون می‌کرد اما امسال قصه مادریدی‌ها فرق کرده است.

رئال مادرید در مسیر بارسلونا شدن گام برمی‌دارد و خریدهای جوان و بازیکنان پایه قرار است بیشتر در اولویت قرار بگیرند. رئال قرار است بخشی از پول‌های نجومی خرید ستاره‌ها را خرج استعدادیابی دقیق‌تر کند و ستاره‌های نوجوان را از سرتاسر دنیا قاپ بزند. وینیسیوس پایان این مسیر نیست بلکه آغاز این راه است. آغاز راهی که در آن، باید باور کرد کشتی‌بان را سیاستی دگر آمده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bklk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدرت رئال مادرید با جدایی رونالدو کم نمیشود