تاریخ انتشار: 1397/07/16 15:17
کد خبر: 127103

پیام جرارد پیکه به منتقدانش؛ از غار بیرون بیایید!

پیکه به طور غیرمستقیم به باشگاه بابت نداشتن جایگزینی برای او کنایه زد؟
پیام جرارد پیکه به منتقدانش؛ از غار بیرون بیایید!

 جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پیغامی به منتقدینش فرستاد و از آنها خواست از فرصت به دست آمده استفاده کنند!

پیکه که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، با بالا رفتن سن و سالش تا حدودی از فرم ایده آل فاصله گرفته و در شروع فصل جاری هم اشتباهات مهلکی مرتکب شده که بعضا به قیمت از دست دادن امتیاز برای بارسلونا تمام شده است. با این حال پیکه تنها بازیکن تیم است که در همه بازی‌ها به طور فیکس و کامل بازی کرده چون بارسا مدافع میانی راست پای دیگری در ترکیبش ندارد و از طرفی اومتیتی هم به شدت مصدوم شده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، پیکه پس از تساوی 1-1 بارسا مقابل والنسیا در مستایا گفت:

افراد زیادی هستند که منتظر سر زدن یک اشتباه از من هستند. همین‌جا هم هستند چون من انتقادات تندی از رسانه‌ها کرده‌ام. آنها که منتظر اشتباه و افت من هستند، از فرصت به دست آمده استفاده کنند و از غارشان بیرون بیایند تا آفتاب را ببینند چون این وضعیت قرار است عوض شود و چندان طولانی نخواهد بود.

اگرچه در بهترین فرمم نیستم اما باید بازی کنم. تیم این گونه بسته شده و باید با آن کنار آمد. در نهایت من بازیکنی هستم که پیشتر نشان داده‌ام که می‌توانم در یک فصل بازی‌های زیادی انجام بدهم. خوش شانس بوده‌ام که مصدومیت به سراغم نیامده است. با این حال اگر مربی فکر می‌کند چون جایگزینی برای من در ترکیب نیست، باید در همه بازی‌های به میدان بروم، این کار را خواهم کرد.

دقیقه یک گل خوردیم و سپس تلاشمان را دوچندان کردیم تا جبران کنیم. شایسته پیروزی بودیم ولی نتوانستیم گل دوم را بزنیم. برای بردن بازی‌ها باید در خط دفاعی بهتر کار کنیم و روی این مسئله تمرکز کرده‌ایم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b6nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سرگیری مذاکره با بوسکتس توسط بارسا