تاریخ انتشار: 1397/09/11 10:29
کد خبر: 119418

اولین برد بایرن مونیخ در ماه جاری با گلزنی گنابری

بایرن مونیخ که مدتی است به دلیل نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار دارد با پیروزی 2-1 مقابل وردبرمن به اولین برد خود در ماه جاری دست پیدا کرد.
 اولین برد بایرن مونیخ در ماه جاری با گلزنی گنابری

بایرن مونیخ با دو گل سرژ گنابری موفق شد وردربرمن را شکست دهد تا اولین پیروزی خود در بوندس‌لیگا در یک ماه اخیر را بدست آورد. اما مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا همچنان با صدرنشین جدول، بوروسیا دورتموند 9 امتیاز فاصله دارد.

بایرن با این پیروزی با دو پله صعود در جدول بوندس‌لیگا به رتبه‌ی سوم صعود کرد ولی اگر آینتراخت فرانکفورت روز یکشنبه در خانه موفق شود پنجمین پیروزی پیاپی خانگی خود را بدست آورده و ولفسبورگ را شکست دهد و اگر لایپزیش موفق شود تیم دوم جدول مونشن‌گلادباخ را شکست دهد، بایرن فردا بار دیگر به رتبه‌ی پنجم جدول برخواهد گشت.

به نظر می‌رسد بایرن بعد از پیروزی 5-1 مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا روحیه‌ای مضاعف پیدا کرده ولی دیشب با وجود پیروزی مونیخی‌ها، دورتموند نیز در خانه فرایبورگ را 2-0 شکست داد تا چیزی از اختلاف 9 امتیازی این دو رقیب بزرگ بوندس‌لیگا کم نشود.

گنابری که از ابتدا به جای آرین روبن به میدان رفته بود در دقیقه‌ی 20 بایرن را پیش انداخت. آنهم کمی بعد از آنکه بازیکنان برمن معتقد بودند داور یک ضربه‌ی پنالتی به نفع آنها نگرفته است. اما ضعف دفاعی بایرن بار دیگر نمایان شد تا 14 دقیقه بعد برمن گل تساوی را به ثمر برساند.

بازی در نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید ولی با شروع نیمه‌ی دوم هنوز پنج دقیقه از شروع نیمه نگذشته بود که مولر با یک پاس عالی به محوطه‌ی جریمه، توپ را به گنابری رساند تا او توپ را به تور دروازه‌ی برمن بچسباند و گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان باواریا را به ثمر برساند.

اما خبر خوب برای بایرن اینکه کینگزلی کومان که مدتها بود به دلیل مصدومیت در ترکیب بایرن حضور نداشت موفق شد در این بازی دقایقی برای بایرن مونیخ به میدان برود. تیاگو آلاکانتارا هم که در یک ماه گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب بایرن حضور نداشت 10 دقیقه‌ی پایانی بازی را با پیراهن بایرن مقابل برمن بازی کرد تا خبرهای خوب برای بایرن مونیخ مضاعف شود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgvqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن 2-1 وردربرمن؛ صعود کواچ به جمع بالانشینان