تاریخ انتشار: 1398/08/02 10:59
کد خبر: 83298

فاوره:حیف که دروازه ما یک بار مقابل اینتر باز شد

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، نمایش تیمش مقابل اینتر را خوب ارزیابی کرده است.
فاوره:حیف که دروازه ما یک بار مقابل اینتر باز شد

دورتموند دیشب و در شرایطی که نمایش خوبی در خانه اینتر ارائه داد، در نهایت با دو گل مغلوب حریف ایتالیایی خود شد تا وضعیت این گروه از قبل پیچیده تر شود. لوسین فاوره مدعی شد نمی توان مقابل اینتر ده شانس گلزنی ایجاد کرد، اما دورتموند باید استفاده بهتری از موقعیت های خلق شده خود می کرده است.

لوسین فاوره گفت: "خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه اول نمایش راضی کننده ای ارائه دادیم، اما حیف که دروازه ما یک بار مقابل اینتر باز شد. به جز صحنه گل، دیگر همه چیز در نیمه نخست قابل قبول بود. البته دورتموند قادر به خلق موقعیت های چندانی نبود، اما در کل خوب بازی کرد.

ما سعی کردیم با صبوری بازی کرده و جلوی ضدحملات اینتر ایستادگی کنیم، البته ما موقعیت مسلم گلزنی نیز داشتیم که باید از آن بهتر استفاده می کردیم. قبل از اینکه اینتر به گل دوم دست یابد، ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و باید از این فرصت ها بهتر استفاده می کردیم.

برنامه ما این بود که فشرده بازی کنیم و اینتر را در مقاطع مناسب تحت فشار قرار دهیم. نمی توان انتظار داشت که ده شانس گلزنی مقابل تیمی مثل اینتر داشته باشیم. این یک گروه دشوار است، اما همه چیز هنوز هم ممکن است. "

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27glvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاوره:با تمرکز کامل به مصاف اتلتیکو می رویم!