تاریخ انتشار: 1398/08/30 13:08
کد خبر: 80438

تکلیف رئال با گرت بیل چیست؟

روزنامه مارکا امروز عکس اول خود را به حرکت جنجالی گرت بیل با پیراهن ولز اختصاص داده، از حرکت او به عنوان بی‌احترامی و توهین یاد کرده و این سوال را مطرح کرده که رئال باید با او چه کند؟
تکلیف رئال با گرت بیل چیست؟

بعد از حرکت جنجالی گرت بیل بعد از راه‌یابی تیم ملی ولز به یورو2020 باشگاه رئال و هوادرانش از این اقدام او به شدت عصبانی هستند. روزنامه مارکا امروز عکس گرت بیل به همراه پارچه نوشته‌ای که در پایان دیدار ولز به دست گرفت را روی جلد خود منتشر کرده و از این اقدام به عنوان اقدامی توهین‌آمیز و بی‌احترامی به رئال یاد کرده.

مارکا می‌گوید تلاش باشگاه رئال مادرید، سرمربی این تیم و هوادارانش برای همزیستی مسالمت‌آمیز  با گرت بیل با اقدام جدید او بی‌اثر شده و گرت بیل با اقدام اخیر خود عملا زیر پایه‌های پل رابطه‌اش با رئال دینامیت منفجر کرده و همه پلهای پشت سر خود را خراب کرده. مارکا می‌گوید به نظر نمی‌رسد دیگر راهی برای ترمیم رابطه دو طرف وجود داشته باشد. اما سوالی که مارکا مطرح می‌کند این است که رئال حالا باید با گرت بیل چه کند؟ باید این حرکت او را نادیده بگیرد؟ یا باید حتی اگر شده به عنوان بازیکن آزاد، او را هر چه سریعتر منتقل کند؟

12

مارکا می‌گوید حرکت گرت بیل در مسخره کردن باشگاه رئال مادرید و هوادرانش حکم طلاق بین دو طرف را داشته و حضور دوباره او در ترکیب رئال هیچ نفعی برای تیم نخواهد داشت و به علت مسائل روانی، بدون شک برای تیم با ضرر همراه خواهد بود.

اما از سوی دیگر فروش گرت بیل پیچیده است و او متعهد است با باشگاهی که به او دستمزد پرداخت می‌کند تمرین کند و همچنین از دستورات سرمربی تیم، زین‌الدین زیدان تبعیت کند. مارکا به زیدان توصیه می‌کند که با توجه به اتفاقی که افتاده، بیل را تا پایان فصل دیگر در فهرست بازیکنان رئال قرار ندهد. مارکا در ادامه با لحنی عصبانی می‌نویسد به این ترتیب گرت بیل فرصت خواهد داشت تا با نشستن روی سکوها به گولف فکر کرده و فکرش را با موضوع بی‌اهمیتی مثل رئال مادرید خسته نکند!

مارکا می‌گوید تکلیف گرت بیل باید این زمستان مشخص شود. تکلیف او حتی خیلی زودتر، یعنی تابستان سال گذشته باید مشخص می‌شد ولی حالا که او باشگاه را مسخره کرده و به پیراهن رئال توهین کرده دیگر حتی یک دقیقه هم نباید پیراهن رئال را به تن کند. هواداران رئال مدتها است که از این فوتبالیست ولزی خسته شده‌اند و امکان ندارد او را ببخشند. مارکا می‌گوید در فصلی که رئال شرایط نسبتا خوبی دارد و به خصوص در هفته‌های اخیر که اوضاع تیم رو به بهبود است به هیچ وجه نباید با میدان دادن دوباره به گرت بیل، هواداران را عصبانی کرد و در مقابل تیم قرار داد. مارکا به مدیران رئال توصیه می‌کند که در بازار زمستانی از شر گرت بیل خلاص شوند چرا که این هم به نفع او است و هم به نفع باشگاه.

مارکا می‌گوید بهترین توصیه‌ای که می‌توان به مدیران رئال کرد این است:" گرت بیل را احضار کنید، به او بگویید به خاطر همه چیز از تو خیلی متشکریم گرت. خداحافظ". البته مارکا به گرت بیل هم توصیه‌هایی دارد و می‌گوید ستاره ولزی باید همیشه قدردان رئال باشد که در هر شرایطی از او محافظت کرده، زمانی که مصدوم بوده با تمام قوا حمایتش کرده و با وجود مشکل‌تراشی‌های او هرگز علیه او جنگ رسانه‌ای راه نینداخته. رئال مادرید در این مدت به گرت بیل دستمزدی پرداخت کرده که از عهده کمتر باشگاهی برمی‌آید و بیل در رئال به ستاره‌ای تبدیل شده که حالا می‌تواند ولز را به مرحله نهایی یورو2020 برساند.

مارکا البته می‌گوید گرت بیل یکی از سرمایه‌های رئال به حساب میآید و مدیریت خروج او از این تیم نیازمند یک استراتژی هوشمندانه است. به عقیده این روزنامه مذاکره دو طرف با حضور زیدان و به توافق رسیدن بر سر یک پیمان عدم تعارض می‌تواند بهترین گزینه باشد. به عقیده مارکا زیدان برای مدیریت بازیکن مغروری مثل گرت بیل شرایط خوبی دارد و باشگاه باید از تجربه بالای زیزو در برخورد با حرکت جنجالی گرت بیل و مساله خروج او از باشگاه استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6eyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هیچکس به تعهد بیل و خامس شک نکند
کارواخال: