تاریخ انتشار: 1398/09/01 01:11
کد خبر: 80396

پوچتینو به بایرن مونیخ می رود

اسکای مدعی شد نام مائوریتسیو پوچتینو در بین نامزدهای هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته است.
پوچتینو به بایرن مونیخ می رود

مائوریتسیو پوچتینو چند روز قبل و با تصمیم عجیب مدیران تاتنهام، تنها چند ماه بعد از رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اخراج شد و از همین حالا نام تیم های بزرگی به عنوان مقصد بعدی وی مطرح شده است.

بایرن مونیخ قصد دارد تا پایان فصل با هانس فلیک، سرمربی فعلی خود ادامه دهد، اما به نظر می رسد مائوریتسیو پوچتینو یکی از نامردهای هدایت بایرن مونیخ در تابستان سال بعد خواهد بود. بعد از پنج سال موفق در اسپرز، مائوریتسیو پوچتینو از این تیم جدا شد و دستمزد 12.5 میلیون پوندی وی نیز به صورت اقساط به سرمربی آرژانتینی پرداخت خواهد شد.

البته اگر طی سه الی شش ماه آینده مائوریتسیو پوچتینو هدایت تیمی را بر عهده گیرد، روند پرداخت اقساط به وی متوقف خواهد شد و به همین دلیل ممکن است او تصمیم بگیرد از ابتدای فصل بعد دوباره وارد عرصه مربیگری شود.

البته بایرن مونیخ تنها تیمی نیست که خواهان همکاری با مائوریتسیو پوچتینو است و در صورت ناکامی زین الدین زیدان در رئال مادرید، فلورنتینو پرز نیز علاقمند به جذب این سرمربی جوان است. به غیر از نام مائوریتسیو پوچتینو، دیگر اسامی چون اریک تن هاگ، توماس توخل و پپ گواردیولا نیز برای هدایت بایرن مونیخ مطرح شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zepm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم ها پوچتینو را می خواهند؟