تاریخ انتشار: 1398/10/09 21:52
کد خبر: 76339

خامس رودریگز فروشی نیست!

خامس رودریگز، هافبک 28 ساله و کلمبیایی رئال مادرید حداقل تا پایان فصل در این تیم ماندنی است.
خامس رودریگز فروشی نیست!

در ابتدای تابستان کمتر کسی تصور می کرد با توجه به عدم علاقه زین الدین زیدان به سبک بازی خامس، این هافبک کلمبیایی در برنابئو ماندگار باشد. اما عدم موفقیت رئال مادرید در خرید گزینه های مورد نظر در خط میانی در نهایت باعث ماندن خامس شد و او با نمایش های قابل قبول خود در ابتدای فصل هواداران رئال مادرید را امیدوار کرد.

اما یک مصدومیت نابهنگام در اواسط نیم فصل اول، باعث دوری خامس از میادین شد و اگرچه این بازیکن پیشنهادهایی از سری آ و لیگ برتر برای انتقال در فصل نقل و انتقالات ژانویه دارد، اما نشریه آ.اس مدعی شد رئال مادرید فعلا قصد فروش او را نداشته و در نینم فصل دوم روی خامس حساب باز کرده است. خامس در این فصل تنها پنج بار در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار رفته، اما کادر فنی به توانایی های او ایمان دارد و با توجه به برنامه شلوغ لوس بلانکوس در نیم فصل دوم و حضور در سه جام مهم، زیدان از مدیران باشگاه درخواست کرده حداقل تا پایان فصل خامس را حفظ کنند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا مدتی قبل به بازیکنان نیمکت نشین در تیم هایی اروپایی هشدار داد ممکن است شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست بدهند و خامس امیدوار است با درخشش در نیم فصل دوم در ترکیب رئال مادرید، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی کشورش در تورنمنت تابستان پیش رو باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o799g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین خروجی کهکشانی ها مشخص شد

ستاره کلمبیایی رئال مادرید در آستانه جدایی
کهکشانی ها باز هم خواهان فروش خامس هستند