تاریخ انتشار: 1398/10/13 22:05
کد خبر: 75881

مدافع بایرن راهی آرسنال خواهد شد؟

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ مورد توجه آرسنال قرار گرفته است.
 مدافع بایرن راهی آرسنال خواهد شد؟

 میکل آرتتا در فصل نقل و انتقالات زمستانی از مدیران ارسنال خواسته حداقل یک مدافع میانی جذب کنند و اسکای اسپورتس مدعی شد احتمال زیادی مبنی بر انتقال ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه بایرن مونیخ به لندن وجود دارد. خود بواتنگ نیز علاقمند به جدایی از بایرن و انتقال به لیگ برتر بوده و همین موضوع احتمال رقم خوردن این انتقال در زمستان را افزایش داده است.

ژروم بواتنگ تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد داشته و به نظر می رسد بایرن تمایلی به تمدید قرارداد این مدافع 31 ساله ندارد و در این شرایط فروش هر چه زودتر او منطقی تر باشد. بایرن مونیخ مبلغ 15 میلیون یورو را برای فروش ژروم بواتنگ تعیین کرده و میکل آرتتا می خواهد این انتقال حتما در روزهای آینده نهایی شود.

ژروم بواتنگ که در دوران جوانی سابقه حضور در لیگ برتر و پوشیدن لباس منچسترسیتی را نیز در کارنامه دارد، در سال 2011 راهی بایرن مونیخ شده و بیش از 300 بازی برای این تیم انجام داده است. البته با توجه به مصدومیت اوایل فصل نیکلاس سوله، ممکن است مدیران بایرن اجازه جدایی ژروم بواتنگ را تا پایان فصل و بازگشت مدافع جوان خود ندهند و بواتنگ تا چند ماه دیگر در مونیخ ماندنی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9j55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرتتا: از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستیم

آرسنال ۱- برایتون ۲؛ طلسمِ توپچی با هر مربی!
ادامه ناکامی‌ها با جانشین امری؛