تاریخ انتشار: 1398/10/15 23:05
کد خبر: 75653

کونته:دیدار با ناپولی یک بازی دشوار خواهد بود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر معتقد است کسی انتظار صدرنشینی تیمش را نداشت.
کونته:دیدار با ناپولی یک بازی دشوار خواهد بود

اینتر که این فصل با آنتونیو کونته نتایجی فراتر از انتظار گرفته، فردا در اولین دیدار خود در سال جدید در خانه ناپولی مهمان این تیم خواهد بود. آنتونیو کونته به تمجید از گنارو گتوزو پرداخته و مدعی شد احترام زیادی برای سرمربی جدید ناپولی قائل است.

آنتونیو کونته گفت: "دیدار با ناپولی یک بازی دشوار خواهد بود و همه شما می دانید که من درباره ناپولی و کیفیت این تیم چه نظری دارم. حالا نیز که گناررو گتوزو روی نیمکت حریف است، عزم و اراده و روحیه بیشتری نیز در این تیم شاهد خواهیم بود.

گرفتن امتیاز در استادیوم سن پائولو باعث می شود با اعتماد به نفس به پیش برویم. فراموش نکنیم، این تازه آغاز یک سفر است و یک جاده طولانی پیش روی ماست، بنابراین ما نه تنها در مورد حال، بلکه در مورد آینده نیز کار می کنیم. با وجود مشکلات ، کمتر کسی انتظار داشت که ما در صدر جدول و با امتیازی مشابه با یوونتوس در نیمه راه باشیم. ما به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داشته و نهایت تلاش خود را برای ادامه راه انجام می دهیم تا بتوانیم هواداران خود را راضی کنیم و این هدف اصلی اینتر است.

اشتیاق و علاقه گتوزو به فوتبال مانند من است و مانند من، رینو ابتدا در لیگ های پایین تر کار کرد. من برای او احترام زیادی قائلم، زیرا او در خارج از کشور و در سری سی کار کرده است که همه افراد حاضر به انجام چنین کاری نیستند. من فکر می کنم دستاوردهای او در میلان نادیده گرفته شد و من بهترین آرزوها را در ناپولی برای او دارم.

احتمال خرید  آرتورو ویدال از بارسلونا و کریستین اریکسن از تاتنهام در پنجره ژانویه؟ من به احترام بازیکنان تیم در مورد بازار نقل و انتقالات یا سایر بازیکنان صحبت نمی کنم. ما بازیکنانی داریم که که می توانند در بالاترین سطح رقابت کنند، اما شما نمی توانید تیمی را از یک روزه به تیمی دیگر تبدیل کنید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av9pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته:از آ.اس  رم پیشنهاد داشتم