تاریخ انتشار: 1399/02/04 10:10
کد خبر: 64575

ماندن حسینی در ترابزون در هاله ای از ابهام

یک روزنامه ترکیه‌ای به آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان خارجی تیم ترابوزان اسپور ترکیه پرداخت و تصمیم‌گیری درباره ماندن مجید حسینی را به نظر سرمربی تیم منوط دانست.
ماندن حسینی در ترابزون در هاله ای از ابهام

روزنامه حریت ترکیه به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه ترابوزان اسپور پرداخته و در این گزارش از سیدمجید حسینی مدافع ایرانی هم نام برده است.

این روزنامه نوشت: «ترابوزان اسپور که تصمیم به تمدید قرارداد خوزه سوزا و فیلیپ نواک گرفته است هنوز درباره مجید حسینی که آپشن تمدید یک سال دیگر قراردادش را دارد به جمعبندی نرسیده است.»

در بخشی از گزارش روزنامه حریت آمده است: «قرارداد خوزه سوزا، فیلپ نواک، ژوزه پریرا و مجید حسینی این فصل به پایان می رسد. در میان این اسامی، فقط مدافع ایرانی است که آپشن تمدید یک سال دیگر (در صورت توافق) را دارد.  رئیس باشگاه که خبر تمدید قرارداد کاپیتان سوزا و نواک را داده بود، توضیحی در خصوص پریرای پرتغالی نداد. این بازیکن ۳۶ ساله هم ناراحتی اش را از مسئولان این باشگاه به دوستان نزدیکش اعلام کرده است.

قرارداد سوزا و نواک تمدید می شود، پریرا وضعیت نامشخصی دارد اما در مورد حسینی چه اتفاقی می افتد؟ قرارداد حسینی که از استقلال ایران به ترابوزان ترانسفر شد و سال گذشته ۵۱۷ هزار یورو دریافت کرد، در ماه ژوئن به پایان می رسد و هنوز تصمیمی برای آینده گرفته نشده است.

ترابوزان که مانوئل سیلوا و مانوئل داکاستا را به جمع دیگر مدافعان خود یعنی حسین ترکمن و گاستون کمپی اضافه کرده اند، در این منطقه ناپایدار بوده و در استفاده از مجید حسینی مطمئن نیست. مدیریت باشگاه تصمیم گیری در این مورد را به سرمربی تیم واگذار کرده است.

با اعلام اینکه از حضور در ترابوزان اسپور خوشحالم، مجید حسینی به مدیریت باشگاه اطلاع داد که می خواهد در این تیم بماند. این مدافع ایرانی همچنین اعلام کرده که آماده تخفیف دادن به ترابوزان اسپور برای تمدید قرارداد است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486dqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ایرانی ترابزون آماده بازی شد