تاریخ انتشار: 1400/09/17 03:12
کد خبر: 28988

میلان 1 - 2 لیورپول؛ خداحافظی زودهنگام روسونری

لیورپول در ششمین بازی خود نیز در خانه میلان موفق به کسب پیروزی 1-2 شد.
 میلان 1 - 2 لیورپول؛ خداحافظی زودهنگام روسونری

مرسی سایدی ها که در این فصل در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شده اند، امشب نیز بازی باخته برابر میلان را به برتری 1-2 تبدیل کردند تا روسونری در رده چهارم گروه خود قرار گیرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین موقعیت روی ارسال اوکسیلد چمبرلین از روی نقطه کرنر برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه سر ابراهیما کوناته دقیق نبود و از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول این میلان بود که به گل اول دست یافت. ارسال براهیم دیاز از روی نقطه کرنر با دفع توپ اشتباه آلیسون بکر همراه بود و روی ریباند این فیکایو توموری بود که از این اشتباه بهره برده و با ضربه ای دقیق دروازه لیورپول را باز کرد.

اما لیورپول در صدد جبران برآمده و خیلی زود می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ورود دیوویک اوریگی به محوطه و ضربه محکم او با عکس العمل تماشایی دروازه بان روسونری همراه شد.

اما در ادامه لیورپول به گل تساوی دست یافت. ضربه اوکسیلد چمبرلین از سمت راست با مهار مایک مایگنان همراه شد، اما در ریباند محمد صلاح در بهترین منطقه حاضر بوده و با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق شد کار را در خانه میلان به تساوی بکشاند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 53 فرصت داشت توسط محمد صلاح به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه ستاره مصری از زاویه ای دشوار با عکس العمل مایگنان همراه شد.

اما دقایقی بعد لیورپول به گل دوم دست یافت. روی اشتباه عجیب توموری، سادیو مانه در سمت چپ صاحب فرصت شده و ضربه او را مایک مایگنان دفع کرد، اما در ریباند این اوریگی بود که با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد.

در دقیقه 69 این بار و روی پاس نبی کیتا باز هم دیووک اوریگی در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد باز هم دیووک اوریگی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه داشت، اما ضربه سر او با حداقل اختلاف راهی بیرون زمین شد.

در اواخر مسابقه فرانک کسیه در موقعیتی تک به تک مغلوب آلیسون بکر شد و در سوی دیگر چمرلین موقعیتی بسیار خوب را به آسمان زد تا لیورپول با همان نتیجه 1-2 در سن سیرو میلان را مغلوب مند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p99wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردزنی ستاره مسلمان لیورپول در جزیره+عکس