تاریخ انتشار: 1400/09/17 04:08
کد خبر: 28980

پیولی: کلوپ هم چند سال زمان نیاز داشت

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد اشتباهات در این سطح برای تیمش گران تمام شده است.
پیولی: کلوپ هم چند سال زمان نیاز داشت

 میلان با قبول شکست 1-2 در خانه خود مقابل لیورپول در رتبه چهارم گروه قرار گرفته و با رقابت های اروپایی وداع کرد. استفانو پیولی در پایان این دیدار مدعی شد تیمش مرتکب اشتباهات زیادی شده و در لیگ قهرمانان رخ دادن چنین اتفاقاتی مصادف با ناکامی است.

استفانو پیولی گفت: "می‌دانستیم که گروه فوق‌العاده سختی داریم و و بازی امشب هم همینطور بود. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که در این سطح هزینه‌بر است. حسرت می خوریم، زیرا من فکر می کنم به خصوص در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و پورتو در خانه مستحق نتایج بهتری بودیم، این چنین اتفاقی می تواند در این سطح برای چنین تیم بی تجربه ای رخ دهد.

ما خیلی متاسفیم که لیگ قهرمانان اروپا را ترک می کنیم. از سختی های دیدار امشب خبر داشته و برابر لیورپول به ریتم و کیفیت بیشتری نیاز داشتیم و حیف که موفق نشدیم. باید توپ را سریع تر حرکت می دادیم و برخی حرکات بازیکنان درست نبود، پس در نهایت به هدف امشب خود نرسیدیم.

دروازه تیمی مانند میلان نباید اینگونه دو بار باز شود. علاوه بر کیفیت حریف، اشتباهات ما هم در رقم خوردن این نتیجه نقش داشت. ما باید از نظر فنی و کیفی عملکرد بهتری را ارائه می دادیم و با قدرت ریسک پذیری بالاتری در زمین حاضر می شدیم.

غیبت فراوان بازیکنان میلان؟ شرایط در این فصل به این صورت است. روسونری در دیدار امشب و در نیمه اول نمایش خوبی داشت، اما بعد از آن روی گل دوم حریف کمی ناهماهنگ بودیم. البته باید تاکید کنم که بازیکنانم تا آخرین لحظه و با تمام وجود تلاش کردند.

ما می خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا تا جایی که ممکن است پیش برویم. حالا باید این ناامیدی را به جاه طلبی و آرزوی بزرگ خود در لیگ ایتالیا تبدیل کنیم. حتی یورگن کلوپ نیز چندین سال سرمایه گذاری کرد تا با لیورپول قهرمان شود، بنابراین این مسیر زمان بر است. ما فقط می توانیم از هواداران خود برای حمایت از میلان تشکر کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eggwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی: هنوز کاری انجام نداده‌ایم/ نشنیده‌ام هواداران خواهان برکناری من باشند