تاریخ انتشار: 1400/11/15 19:54
کد خبر: 26278

پیولی: زلاتان و ربیچ به دیدار با اینتر نمی‌رسند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ در دیدار برابر اینتر غایب هستند.
 پیولی: زلاتان و ربیچ به دیدار با اینتر نمی‌رسند

میلان روز شنبه باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ ایتالیا در دیداری حساس به مصاف اینتر برود.میلان در حال حاضر با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز کمتر از اینتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و امیدوار است که بتواند در این دیدار فاصله‌اش را با رقیب صدرنشین کم کند.

پیولی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:« ما باید ویژگی‌های حریف را در نظر بگیریم. این موضوع مهمی است. ما هرگز سبک بازی خودمان را به صورت کامل تغییر نمی‌دهیم و این بازی هم استثنا نیست. ما با تمام قوا می‌جنگیم.»

این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیمش در کورس قهرمانی اظهار داشت:« مهم نیست که برای کسب جام است یا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، ما بار دیگر قابلیت رقابت داریم. بازی خوبی برابر یوونتوس انجام دادیم اما در یک سوم هجومی کیفیت لازم را نداشتیم. این چیزی است که فردا به آن نیاز داریم. این بازی حساسی است و ما می‌خواهیم در آن به پیروزی برسیم.»

سرمربی میلان در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان غایب این تیم در دربی میلان گفت:« زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ در این بازی حضور ندارند. توموری تلاش بسیاری کرد و فکر می‌کنم در تیم حاضر باشد، هرچند شاید در ترکیب اصلی به میدان نرود. اولیویه ژیرو بازیکن مهمی است و آماده است.»

این اولین دربی میلان بدون حضور ابراهیموویچ برای پیولی است. او در پاسخ به این سوال که آیا اینتر مدعی اصلی پیروزی در این دیدار است گفت:« آنها عملکردی عالی دارند اما من می‌دانم که ما تیمی قوی و متحد با بازیکنانی باانگیزه داریم. متاسفیم که زلاتان نیست. ما به لطف او بسیار پیشرفت کردیم اما حالا باید ثابت کنیم که بدون او هم قوی هستیم. ما عزمی راسخ خصوصا در لحظات سخت داریم.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bygvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیولی: فردا در مورد زلاتان تصمیم می گیرم