تاریخ انتشار: 1401/07/26 12:56
کد خبر: 15131

ساوت‌گیت در اندیشه برگرداندن مدافع لیورپول به تیم ملی انگلیس

سرمربی تیم ملی انگلیس در نظر دارد بازیکنی را به این تیم برگرداند که طی دو سال اخیر جایی در ترکیب سه‌شیر نداشته است.
ساوت‌گیت در اندیشه برگرداندن مدافع لیورپول به تیم ملی انگلیس

جو گومز مدافع تیم فوتبال لیورپول در آستانه بازگشتی غیرمنتظره به تیم ملی انگلیس است تا این تیم را در جام جهانی 2022 همراهی کند. گومز در جریان بازی یکشنبه شب لیورپول برابر منچسترسیتی یکی از بهترین‌های تیم میزبان بود و به آن برای کسب پیروزی یک بر صفر کمک کرد. نمایش او سبب شده که گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در تصمیم قبلی خود برای نادیده گرفتن بازیکن 25 ساله تجدید نظر کند.

با توجه به مصدومیت کایلر واکر و ریس جیمز، دست ساوت‌گیت برای پوشش سمت راست خط دفاعی تیم ملی انگلیس خالی شده است و او به همین دلیل ممکن است جو گومز را در فهرست 26 نفره‌اش برای جام جهانی قرار دهد.

جو گومز که پیش از این 11 بار از سوی ساوت‌گیت به تیم ملی انگلیس دعوت شده است، تونایی بازی در مرکز خط دفاعی را نیز دارد. عملکرد خوب او در بازی یکشنبه شب مقابل سیتی در شرایطی بود که ساوت‌گیت، دستیار خود استیو هالند را به آنفیلد فرستاده بود تا عملکرد ملی‌پوشان انگلیس را ارزیابی کند و خودش هم به ورزشگاه ویلا پارک رفته بود تا بازی چلسی و استون‌ویلا را ببیند.

ساوت‌گیت برای جام جهانی به طور قطع نمی‌تواند روی جیمز حساب کند (او از ناحیه زانو آسیب دید) و این در حالیست که واکر نیز به دلیل عمل جراحی که اخیراً روی کشاله رانش انجام شده، شانس کمی برای رفتن به قطر دارد.

تیم ملی انگلیس اولین حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی است و روز 30 آبان به مصاف آن خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx97d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ به دلایل غیرفنی باید در تیم ملی بماند/ من خوشبین نیستم