تاریخ انتشار: 1401/09/05 22:53
کد خبر: 13581

دلیل سفر ژاوی به قطر چه بود؟

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به قطر سفر کرده و قصد دارد پنج روز جام جهانی را تماشا کند.
دلیل سفر ژاوی به قطر چه بود؟

برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر باعث شده مسابقات فوتبال باشگاهی در سراسر جهان دچار وقفه ای غیرمنتظره شود. اما در این میان مربیان رده باشگاهی فعالیت خود را قطع نکرده و در حال تماشای مسابقات و به خصوص بررسی بازیکنان تحت هدایت خود هستند. حالا ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا نیز راهی قطر شده تا برخی بازی های این تورنمنت را از نزدیک ببیند.

زمانی که ژاوی بازیکن و در ادامه سرمربی السد بود، قراردادی با مدیران قطری امضا کرده تا به عنوان سفیر مسابقات جام جهانی فعالیت کند و این سفر نیز در راستای همین توافق خواهد بود. در عین حال، ژاوی از این فرصت برای تماشای برخی از مسابقات از جمله اسپانیا و آلمان نیز استفاده خواهد کرد.

همچنین یکی دیگر از ماموریت های ژاوی در این سفر، دیدار با رونالد آرائوخو، مدافع جوان تیم ملی اروگوئه است. آرائوخو در پایان شهریور و در جریان بازی دوستانه اروگوئه مقابل ایران دچار مصدومیت ران پا شده و از آن مقطع از ترکیب بارسلونا دور ماند. در هنگام بازگشت به اسپانیا، کادر پزشکی باشگاه به رونالد آرائوخو توصیه کرد که پس از عمل جراحی، دو تا سه ماه از میادین دور باشد. این بازیکن در اولین بازی تیم ملی اروگوئه برابر کره جنوبی در لیست این تیم نیز حضور نداشت، اما اخبار حاکی از احتمال بازگشت رونالد آرائوخو به ترکیب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gyxn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار فردا شب برای بارسلونا مانند فینال است