تاریخ انتشار: 1402/01/08 18:29
30 برابر ما جمعیت دارید ولی ما سوم دنیا هستیم
کد خبر: 8565

طعنه عجیب دالیچ به ترک‌ها در خاک ترکیه!

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه دیدار امشب تیمش با ترکیه در انتخابی یورو 2024 کنفرانس خبری پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبرساز شد.
طعنه عجیب دالیچ به ترک‌ها در خاک ترکیه!

کرواسی، تیم سوم جام جهانی قطر، امشب در شهر بورسای ترکیه و در ورزشگاه تمساح آرنا دومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را مقابل ترکیه برگزار می‌کند. کروات‌ها اولین بازی خود را روز شنبه مقابل ولز برگزار کرده و به تساوی 1-1 رسیدند.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه با خبرنگاران ترکیه‌‌ای جر و بحث کرد و طعنه‌هایی به فوتبال ترکیه زد که این کشور را خشمگین کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌هایی که این مصاحبه مطبوعاتی ایجاد کرده امشب باید منتظر دیداری حساس بین دو تیم باشیم.

دالیچ در شروع مصاحبه مطبوعاتی‌اش گفت انتظار دارد بازی در خاک ترکیه طبق معمول دشوار باشد. او گفت: "ما در اولین بازی مقابل ولز دو امتیاز از دست دادیم و مقابل ترکیه کار سختی داریم. ما می‌دانیم جو استادیوم‌ها در ترکیه چطور است ولی باید برای سه امتیاز بجنگیم. آن‌ها تیم خوبی هستند که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد و مقابله با آن‌ها در خانه‌شان همیشه سخت است."

زلاتکو دالیچ

در ادامه این مصاحبه بود که دالیچ از بعضی سوال‌های خبرنگاران ترکیه‌ای عصبانی شد و با آن‌ها به طعنه جواب داد. طعنه او با اشاره به مقام‌های کرواسی در دو جام جهانی قبلی خبرساز شده است. دالیچ در پاسخ به اینکه آیا بازیکنانش بعد از جام جهانی دیگر انرژی کافی برای بازی در چنین فرصت کمی را ندارند ولی ترکیه با انرژی بالا قدم به مسابقه می‌گذارد گفت: "ما فقط سه و نیم میلیون جمعیت داریم ولی جمعیت شما 85 میلیون نفر است. این تفاوت بزرگی است. ولی فراموش نکنید که ما با اینکه سه و نیم میلیون نفر هستیم یک بار تیم سوم دنیا شده‌ایم و یک بار تیم دوم دنیا. در حالی که جمعیت کل کشور ما به اندازه یک شهر شما، همین شهر بورسا است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlm84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی کرواسی: بردن آرژانتین با مسی بزرگترین بازی تاریخ است/ اصلا از خستگی حرف نمی‌زنیم