تاریخ انتشار: 1402/02/09 15:15
کد خبر: 7114

فداکاری بزرگ ستاره بارسلونا برای لیونل مسی

سرخیو بوسکتس تصمیم نهایی خود را گرفته و یک فصل دیگر در نوکمپ باقی خواهد ماند.
فداکاری بزرگ ستاره بارسلونا برای لیونل مسی

 قرارداد سرخیو بوسکتس، هافبک 34 ساله و اسپانیایی بارسلونا که پیش از این علاقه خود را برای انتقال به لیگ MLS و باشگاه اینتر میامی پس از ترک کاتالونیا ابراز کرده بود، در تابستان به پایان می‌رسد. در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن منتشر شده بود و حالا به نظر بوسکتس خواهان ماندن در تیم همیشگی خود شده است.

به نظر می‌رسد سرخیو بوسکتس به زودی تصمیم نهایی خود در مورد آینده را اعلام خواهد کرد و اخبار و شایعات حاکی از آن است که این بازیکن تصمیم به امضای قرارداد جدیدی با بارسلونا گرفته و قصد دارد حداقل یک سال دیگر در این تیم باقی بماند. به نظر می‌رسد بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا در تابستان امسال نقش بزرگی در تصمیم بوسکتس داشته و کاپیتان فعلی بارسلونا حداقل فعلا قصدی مبنی بر جدایی ندارد.

بوسکتس برای ماندن در بارسلونا باید دستمزد خود را کاهش دهد، اما به نظر می‌رسد که او تنها در صورت تمایل مسی به بازگشت و قطعی شدن توافق بین طرفین این کار را انجام دهد. لیونل مسی هنوز علاقه ای به تمدید قرارداد به پاری سن ژرمن نشان نداده و در صورت حل مشکلات مالی بارسلونا، فصل بعد او را در کنار سرخیو بوسکتس در ترکیب بارسا و در ورزشگاه نوکمپ مشاهده خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8ak3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز‌ دوم تمرین‌بارسلونا‌ باحضور‌مسی، بوسکتس، پیکه‌و‌آلبا + فیلم