تاریخ انتشار: 1395/09/05 10:57
کد خبر: 247125

رومنیگه: هوفنر خالق معجزه اقتصادی در بایرن مونیخ است

نایب رئیس بایرن به ستایش مافوق خودش پرداخت.
رومنیگه: هوفنر خالق معجزه اقتصادی در بایرن مونیخ است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، اولی هونس به احتمال نزدیک به یقین در گردهمایی سالانه اعضای باشگاه بایرن مونیخ که جمعه برگزار می‌شود به عنوان رئیس بعدی این باشگاه برگزیده خواهد شد و به این ترتیب کارل هوفنر به فعالیتش در این جایگاه پایان خواهد داد.

به مناسبت این خداحافظی کارل هاینس رومنیگه به ستایش هوفنر پرداخت و در Bayern-Magazinنوشت:

او هم رئیس بود، هم مدیر مالی، هم مدیر داخلی و تمام سعیش را می‌کرد به هر عنوانی این باشگاه درجه یک را از نظر اقتصادی هم به جمع بزرگان دنیا ملحق کند. می‌توان گفت کارل خالق معجزه اقتصادی در بایرن مونیخ است. او سال 83 در شرایطی مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت که 7.5 میلیون مارک بدهی داشتیم اما امروز در حالی به فعالیت خود پایان می‌دهد که 500 میلیون یورو در صندوق داریم. او بایرن را با بر جا گذاشتن میراثی باورنکردنی ترک خواهد کرد که تا سال‌ها به باشگاه سود خواهند رساند.

گفتنی است هوفنر از سال 1983 تا کنون در سمت‌های مختلف باشگاه بایرن فعالیت کرده است. او که می 2014 بعد از محکومیت اولی هونس به فرار مالیاتی و دستگیری او، به ریاست این باشگاه رسید امسال تصمیم گرفت در انتخابات 2016 هیئت رئیسه به نفع هونس کنار برود. هونس به او پیشنهاد کرده دست کم به عنوان معاون او را همراهی کند اما او از پذیرفتن این پیشنهاد هم امتناع نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367yqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریبری قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید می‌کند