تاریخ انتشار: 1396/08/26 19:34
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛
کد خبر: 173393

عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!

بادران در یک بازی دراماتیک، موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد و سه امتیاز با ارزش را به حساب خود واریز کند.
عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!

 ترکیب ابتدایی بادران مقابل مس مورد انتقاد اکثر کارشناسان لیگ یک بود. جایی که مهرداد رضایی در پست هافبک دفاعی، قائم اسلامی خواه در پست مهاجم نوک، محمد آبشک در پست پشت مهاجم و امیر میربزرگی در پست وینگر چپ به میدان رفتند تا شاگردان علی سامره در تیم مس، با زدن دو گل، ربیعی را بخاطر این ترکیب عجیبش تنبیه کنند.

ربیعی به 40 دقیقه زمان نیاز داشت تا به اشتباهش پی ببرد. وی پیش از آنکه نیمه اول بازی تمام شود، با وارد کردن وحید علی آبادی و کریم اسلامی، ورق را به سود تیم خود برگرداند. ربیعی با آزادکردن محمد آبشک در میانه زمین و تحویل پست هافبک دفاعی به علی‌آبادی، سبب شد تا آبشک گل اول بادران را بزند.

اوج کار ربیعی در سیرجان، ورود مهدی ترکمان بود. بازیکنی بی‌نام و نشان که با ارسال‌های مداوم او از جناح چپ، مدافعان مس را آزار داد و آنالیز گلهای بادران به خوبی نشان می‌دهد که استارت گلهای دوم و سوم آنها، با پا به توپ شدن ترکمان آغاز می‌شود و در نهایت، یک تعویض طلایی دیگر به نام کریم اسلامی، کار را تمام می‌کند و با کام‌بک فوق‌العاده این بازیکن، بادران به لیگ امیدوارتر می‌شود.

عامل اصلی نجات ربیعی از باخت در رفسنجان، تفکرات خودش بود. ربیعی تاکنون دوبار به رفسنجان سفر کرده است و در هر دو تقابل با مس، موفق شده این تیم را در رفسنجان شکست دهد و به نحوی، رفسنجان شهر دوم وی قلمداد می‌شود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6b7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی مچ میشو را خواباند؛ تقابل نارنجی‌پوشان به سود بادران
اختصاصی| بادران نیز از صعود بازماند؛

صدای پای ربیعی در بالای جدول/ رقابت در صدر جذاب تر شد
بررسی کارنامه ربیعی تا پایان هفته سیزدهم؛

باخت مس رفسنجان مقابل بادران؛ فرمول ربیعی در کویر جوتب داد!
کام‌بک فوق‌العاده پایتخت‌نشینان در روز خوب مس؛