تاریخ انتشار: 1396/09/06 19:47
شکست ناامیدکننده مس در خانه؛
کد خبر: 171959

باخت مس کرمان مقابل فجرسپاسی؛ فجر امیدوار شد

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که به سه امتیاز بازی با سپاسی شیراز در کرمان نیاز حیاتی داشت، با شکست برابر این تیم کار خود را در لیگ یک این فصل دشوارتر کرد.
باخت مس کرمان مقابل فجرسپاسی؛ فجر امیدوار شد

 از هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم سپاسی بود که با ترکیب رضا حیدری، فرهاد سالاری، احمد حیات‌منش، نعمت بخشی‌پور، یاسر فیضی، علیرضا علیزاده، محمد علیزاده، میلاد باقری، شاهرخ غلامرضاپور، کیانوش میرزایی، مقداد اکبرخواه به میدان رفت.

بازی دو تیم متعادل آغاز شد ودر حالی که دو تیم برتری خاصی نسبت بهم نداشتند در دقیقه‌ی 16 بازی با شوت حمید جوکار دروازه مس باز شد.

بعد از این گل بازیکنان مس هرچه در نیمه‌ی اول و در نیمه‌ی دوم زدند به در بسته خوردند و این تیم که دیگر جنگندگی و روحیه و البته انگیزه‌های ابتدای فصل خود را ندارد خیلی راحت تسلیم میهمان خود در این بازی شد تا همانند بازی هفته‌ی قبل یکی دیگر از بازی‌های سرنوشت ساز خود را در این فصل به راحتی واگذار کند.

مس که هفته‌ی آینده با آلومینیوم اراک بازی دارد، با این شکست در رده‌ی هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا روزهای بد این تیم در هفته‌های گذشته همچنان ادامه داشته باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5k5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-فجرسپاسی؛ تقابل همسایه‌ها برای مدعی شدن
اختصاصی| فجر بالاخره بیشتر از یک گل می‌خورد!

فجرسپاسی به اردوی کرمان خواهد رفت
برای انجام تمرینات فشرده؛